nervøs for knude i bryst :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.098 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Anonym trådstarter

hej tøser...

sagen er at jeg den anden dag da jeg var i bad mærkede nogen underlige knuder i mit bryst ? nu er den så også lidt øm, jeg tog igår en graviditets test men den var negativ, og ved så ikk om det kan være mælkeknuder eller hvad man kalder det, for det er da 7 1/2 månede siden at jeg har ammet  -  skal til lægen idag og er rigtig bange , vi har haft en del kræft i familien, men håber det bedste og prøver ikke at tænkte i den retning at det kan være noget slemt, men det er svært... så er der nogen der evt? ved hvad det ellers kan  være ?

kryds  for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Ma-lu

Ingen anelse.. 

Men godt du skal til lægen for en sikkerhedskyld , og selvfølgelig  Alt for det ikke er ( siger det ikke ) ...

Pøj pøj og mange kram

Anmeld

26. april 2012

tarkoflen

Godt du kommer til læge så hurtigt!

Det kan sagtens være en godartet knude, der har min veninde haft!
for at det også er tilfældet hos dig

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Godt du kommer til læge så hurtigt!

Det kan sagtens være en godartet knude, der har min veninde haft!
for at det også er tilfældet hos dig

tak, pyha det skal også bare overståes så jeg ikke skal gå at spekulere mere på det, man har altid sine bange anelser jo, specielt når man har haft flere i familien med kræft, så hellere få det tjekket en gang for meget end for lidt !

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Ma-lu skriver:

Ingen anelse.. 

Men godt du skal til lægen for en sikkerhedskyld , og selvfølgelig  Alt for det ikke er ( siger det ikke ) ...

Pøj pøj og mange kram

tak

Anmeld

26. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

tak, pyha det skal også bare overståes så jeg ikke skal gå at spekulere mere på det, man har altid sine bange anelser jo, specielt når man har haft flere i familien med kræft, så hellere få det tjekket en gang for meget end for lidt !

Selvfølgelig bliver man nervøs, det ville jeg også blive!

Sender masser af for at du kan få lidt ro i sindet efter turen til lægen

Anmeld

26. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at det ik er noget! Mange oplever også ændringer i brysterne efter at ha ammet, men det er altid bedre at blive tjekket! Vh stine

Anmeld

26. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

hej tøser...

sagen er at jeg den anden dag da jeg var i bad mærkede nogen underlige knuder i mit bryst ? nu er den så også lidt øm, jeg tog igår en graviditets test men den var negativ, og ved så ikk om det kan være mælkeknuder eller hvad man kalder det, for det er da 7 1/2 månede siden at jeg har ammet  -  skal til lægen idag og er rigtig bange , vi har haft en del kræft i familien, men håber det bedste og prøver ikke at tænkte i den retning at det kan være noget slemt, men det er svært... så er der nogen der evt? ved hvad det ellers kan  være ?

kryds  for mig

Jeg har haft en knude i brystet, og da de skannede fandt de ud af det bare var en lymfe der var hævet og INTET ondartet. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er men fik at vide det sjældent var noget ondartet når man var ung - er selvfølgelig et vidt begreb. men i bund og grund det behøver ikke være noget farligt på nogen måde. held og lykke

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Jeg har haft en knude i brystet, og da de skannede fandt de ud af det bare var en lymfe der var hævet og INTET ondartet. Nu ved jeg ikke hvor gammel du er men fik at vide det sjældent var noget ondartet når man var ung - er selvfølgelig et vidt begreb. men i bund og grund det behøver ikke være noget farligt på nogen måde. held og lykke

pyha det var godt at der ikke var noget !

men fordi vi har haft kræft i familien, så bliver jeg altså lidt nervøs , tror og håber nu heller ikke at det er noget helt vildt, vil bare ha' det overstået ved lægen så jeg ikk skal tænke mere på det

Anmeld

26. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

pyha det var godt at der ikke var noget !

men fordi vi har haft kræft i familien, så bliver jeg altså lidt nervøs , tror og håber nu heller ikke at det er noget helt vildt, vil bare ha' det overstået ved lægen så jeg ikk skal tænke mere på det

Helt sikkert en godt ide. kan sagtens forstå du er nervøs. og hvor er det godt du er opmærksom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.