Morgen brok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. april 2009

linemus

Sur sur sur sur sur sur sur sur sur.

Brok brok brok brok brok brok.

Så, nu har jeg det lidt bedre...

Line - burde vist bare gå i seng igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

ka li ja

hvem har pisset på din sukkermad???
nååå nej det er jo ikke nogen for du er på slankekur

hvad er der søde??

Anmeld

15. april 2009

linemus

Bare det sædvanlige morgenhurlumhej med unger, der ikke gider, moren, der hellere vil ligge under dynen, og så kommer alle de små ting oveni, som strømper, der skal smides af hundrede gange, en flad cykeltrailer og cykelpumpen, der er knækket uden nogen har fortalt mig det, hvilket resulterer i en dybt ulykkelig, men irriterende sur 4 årig, der absolut VIL cykle, selvom vi nu skal køre i bil.

Men det hjælper altid at sætte sig til at læse herinde. Det er lidt som om verden forsvinder, så nu er jeg dampet af. Og så lige et stykke kage Nå nej...

Senere vil jeg op og tæske løs på wii'en og forestille mig, det er kasper jeg bokser løs på, fordi han ikke gider lappe alle de punkterede hjul vi har ude i gården...

Har du fri idag? Er du blevet rask igen?

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

øv for en lorte morgen
vi stod op kl 7.30 i dag
og så gad xander ikke i bad...
og arthur smed bananskræl i hele køkkenet
og alexander gad ikke spise
og ungerne gad ikke ha tøj på
og vi kom meget sent om til dp.. tror de skulle ud og gå
og omme i bh brokkede moren sig til pædagokkerne med det samme..
så ved ikke om min var meget bedre. men syntes alligevel den er fantastisk, for ja jeg har fri
og har lige klippet min pap mor, så nu har jeg lidt lommepenge

ja det er ligesom m det at gå her ind kan redde hele verden.. jeg ser slet ikke alt det rod jeg har omkring mig lige nu!!

jeg har lige bestemt mig for at jeg vil ind og tegne/male på ungernes væg. men hvad?????
nogle gode forslag, eller motiver???

Anmeld

15. april 2009

linemus

ka li ja skriver:

øv for en lorte morgen
vi stod op kl 7.30 i dag
og så gad xander ikke i bad...
og arthur smed bananskræl i hele køkkenet
og alexander gad ikke spise
og ungerne gad ikke ha tøj på
og vi kom meget sent om til dp.. tror de skulle ud og gå
og omme i bh brokkede moren sig til pædagokkerne med det samme..
så ved ikke om min var meget bedre. men syntes alligevel den er fantastisk, for ja jeg har fri
og har lige klippet min pap mor, så nu har jeg lidt lommepenge

ja det er ligesom m det at gå her ind kan redde hele verden.. jeg ser slet ikke alt det rod jeg har omkring mig lige nu!!

jeg har lige bestemt mig for at jeg vil ind og tegne/male på ungernes væg. men hvad?????
nogle gode forslag, eller motiver???

Rod - hvad er det?? Jeg ser det heller ikke, når jeg bliver suget herind. På trods af jeg sidder i et rum med to kurvefulde rent vasketøj, der skriger på at blive lagt sammen, samt 13 flyttekasser med lort. Er totalt ignorant.

Motiver...? Den oplagte herhjemme ville være McQueen. Eller ninja turtles eller spiderman. Men det er ligesom også for oplagt. Hvad med noget sejt manga tegneserie med sådan noget kapow-stjerne-brag bagved? Du kan sikkert finde motiver på nettet (eller tag udgangspunkt i det billede af dig med baby.dk pandebånd og guitar ). Eller noget monstertruck. Eller transformer.

Ville vildt gerne lave sådan noget herhjemme, men vores vægge er bare noget lort. Der er blevet malet med sådan noget hey-vi-kommer-sgu-sand-i-malingen-så-man-rigtig-kan-rive-sig-maling, så her kan ikke engang males en lige streg

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

hahahaha inde på drengenes væresle, er det tilladt at male på væggene, fordi vi engang skal ha pillet gammel tapet ned, og på den nye væg skal der filt op og males over alt. så derfor skal det bare lige være noget hurtigt sejt!
jeg tror sgu ikke jeg orker en transformers, men det kunne være monster godt!!
måske man skulle hoppe ud i en kæmpe lego ork eller noget....

øv du lige skulle nævne vasketøjet.. nu får jeg en smule dårlig samvittighed over hvordan jeg ved vores bryggers ser ud....

men at male og lege er sjovere

Anmeld

15. april 2009

linemus

En lego ork? Hvad er det?

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

en ork fra lego castle. prøver lige at finde en

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

det er den grønne trolde lignende ting vi kalder en ork
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2009

linemus

Ahaa, det ser ellers sejt ud. Det var da lige noget for sebastian...

Har ellers lige fundet nogle billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.