Slatne Bryster efter amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

Nu har jeg læst op til flere læger der siger at det ikke er amningen der gør at de bliver mere løse men tyngdekraften, graviditeten og alderen har en betydning. Køb en rigtig god ammebh

Men hvor ville det egentlig også være skidt at melde ud at det var amningen der ødelgade bryster og hvem ved om det er det også der gør det. Men mon ikke en del ville lade være med at amme hvis det ødelgde deres bryster, det tror jeg faktisk....og vorterne bliver da også større gør de ikke...mørkere bliver de i hvert fald når en kvinde har været gravid, men de kan jo klippes til-griner.
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Tynen

Eva skriver:

Men hvor ville det egentlig også være skidt at melde ud at det var amningen der ødelgade bryster og hvem ved om det er det også der gør det. Men mon ikke en del ville lade være med at amme hvis det ødelgde deres bryster, det tror jeg faktisk....og vorterne bliver da også større gør de ikke...mørkere bliver de i hvert fald når en kvinde har været gravid, men de kan jo klippes til-griner.
Knus Eva...

Jeg er bare træt af at have langt lys på konstant!
Det havde jeg sgu aldrig før jeg ammede

Anmeld

15. april 2009

Tina2

Tynen skriver:

Jeg er bare træt af at have langt lys på konstant!
Det havde jeg sgu aldrig før jeg ammede

Ha ha ha, ja det er sgu rigtigt, man får da det vildeste lange lys når man ammer ;-)

Anmeld

15. april 2009

Cris

Nej nej, det er ikke amning. Mine bryster ser det samme ud som før og jeg bruger den samme størrelsen af bh som før. Problemet er, når man går for hurtigt op og ned med vægten. Min veninde har haft nogle pæne bryster. Hun syntes, at hun var for tyk og gennemgik en super-slanke kur. Hun smed rigtig mange kilo meget hurtigt men hvad var prisen? Bryster blev ikke bare slatne, de blev som to gamle sokker... undskyld jeg siger det sådan, men hun selv sagde det og har fortryd at tabe sig så hurtigt. Nu sparer hun penge til en operation. Jeg synes også, at det meget genetisk. Hvis din mor har haft gode bryster i hendes liv efter børn, så tror jeg, at du ikke vil have noget problem. Og hvis du lade det være at smide baby vægt for hurtigt, tror jeg hellere ikke, at det er noget problem.

Anmeld

15. april 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Nej nej, det er ikke amning. Mine bryster ser det samme ud som før og jeg bruger den samme størrelsen af bh som før. Problemet er, når man går for hurtigt op og ned med vægten. Min veninde har haft nogle pæne bryster. Hun syntes, at hun var for tyk og gennemgik en super-slanke kur. Hun smed rigtig mange kilo meget hurtigt men hvad var prisen? Bryster blev ikke bare slatne, de blev som to gamle sokker... undskyld jeg siger det sådan, men hun selv sagde det og har fortryd at tabe sig så hurtigt. Nu sparer hun penge til en operation. Jeg synes også, at det meget genetisk. Hvis din mor har haft gode bryster i hendes liv efter børn, så tror jeg, at du ikke vil have noget problem. Og hvis du lade det være at smide baby vægt for hurtigt, tror jeg hellere ikke, at det er noget problem.

Hun skal bare tage på igen, så bliver de fyldt ud-griner

Anmeld

15. april 2009

Cris

15. april 2009

Lullaby

og vorterne bliver da også større gør de ikke
Mine er ikke blevet større

Anmeld

15. april 2009

Kloster

Hej.

Har dog kun ammet vores nr 3, men ammede så i 7 mdr. Mine bryster lige sådan ud, som da jeg var 17 år. Er 32 nu. Så jeg er tilfreds
Men jeg har strækmærker... Små, tynde og fine strækmærker på bryster... Lår, læg, hofter, mave overarme osv osv...
Men vejer også normalt 50-54 kg og tager 25 kg på ved hver graviditet. Så det skal jo nærmest kunne ses...
Jeg er en lille kvinde, så når man går med en D-skål, så tager tyngdekraften sin del. Så self hænger mine bryster lidt, men slet ikke ret meget.

Kloster

Anmeld

15. april 2009

Kvindemin

Eva skriver:

Knus Eva...

Lige præcis.
Det bliver mine også her d. 28

Og ammede desværre ikke, men fik total hænge bryster.

Men det er da en mager mand du har dig, undskyld mig.

Anmeld

16. april 2009

Natasja Savage Andersen

Tak for alle jeres svar. Det ser ud som om i stortset er enige..
Som jeg skrev har jeg tænkt mig at amme under alle omstændigheder, havde aldrig tænkt mig at fravælge amning. Men det er rart at læse om jeres forskellige oplevelser. Jeg må bare se hvad der sker med min krop.. Så længe baby er sund er alt jo godt
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.