Natasja Savage skriver:
Hej allesammen..
Jeg har tidligere fået komplimenter af veninder for pæne bryster
og min mand self. også. Ved godt det måske lyder lidt overfladisk.. Men da vi snakkede om at jeg gerne ville amme, sagde han om jeg var sikker, for så ville jeg jo få slatne bryster, veninderne siger det samme. (Det skal lige siges jeg er den første i vores kreds til at få børn)
Ville bare høre hvad jeres erfaringer er. Jeg har tænkt mig at amme under alle omstændigheder, for det er noget jeg gerne vil opleve, + vil gerne mit barn får min mælk.
Men til jer der har ammet? Er det en skrøne eller hva?
Mvh Natte (20+6 første graviditet)
Hejsa
jeg stoppede med amningen for 14 dage siden. Og først nu er mælken ved at være væk.
Jeg stod faktisk så sent som i morges og "beundrede" mine bryster.
Jeg kan ærligt talt ikke se nogen forskel fra før jeg blev gravid. Jeg har en smule stræk-mærker på dem, men det er vist også det eneste.
Og så er de hoppet fra en B skål til en F skål (under amning) og nu tilbage til en D skål!!
Jeg ved ikke om det skyldes graviditeten eller amningen. (har hørt fra SP'en af det er skrøne, at det skyldtes amningen).
Men jeg synes du skal tænke på dit barns bedste, og ikke på hvordan du selv kommer til at se ud (ikke ment fjændtligt

. Tænk på at du har fået det mest fantastisk ud af det, og at det er følger deraf. Det er det hele værd.
Håber du finder den rette løsning for dig.
Stort Knus Pernille
Anmeld