Slatne Bryster efter amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.625 visninger
20 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Natasja Savage Andersen

Hej allesammen..
Jeg har tidligere fået komplimenter af veninder for pæne bryster og min mand self. også. Ved godt det måske lyder lidt overfladisk.. Men da vi snakkede om at jeg gerne ville amme, sagde han om jeg var sikker, for så ville jeg jo få slatne bryster, veninderne siger det samme. (Det skal lige siges jeg er den første i vores kreds til at få børn)
Ville bare høre hvad jeres erfaringer er. Jeg har tænkt mig at amme under alle omstændigheder, for det er noget jeg gerne vil opleve, + vil gerne mit barn får min mælk.

Men til jer der har ammet? Er det en skrøne eller hva?

Mvh Natte (20+6 første graviditet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Tynen

Ja - Det er en skrøne at det er amningen der ødelægger dem.
Det er selve graviditeten der gør det...

Anmeld

15. april 2009

Tina2

Synes bestemt ikke du skal fravælge amningen pga de slatne bryster... For det første er det super godt for dit barn at blive ammet og for det andet er det altså graviditeten der gør dem slatne:-D

Jeg startede med en B-skål, gik under min første graviditet op til en E-skål og efter amning var jeg i C-skål.... 2. gang fra C til F og ned i C igen... Der er ikke samme fylde i som før- slet ikke! Men de hænger ikke som sådan... Kommer jo også an på atr...

Men må nu sige at jeg kan savne mine før-jeg-fik-børn-bryster, for når jeg ser billeder fra fester..... Uha, de var sgu flotte og fyldige!!!!

Men, det kan der jo gøres noget ved, og det skal der nok også når jeg har fået de børn jeg skal ha:-)

Anmeld

15. april 2009

Honningblomst

Du kan jo spørge din man om han vil være gravid for dig, for så sker der intet med din krop.
Ja, brysterne ændres naturligvis, ligesom en del andet både på det ydre og det indre plan.
Kan godt forstå det er trist, men alderen tager jo også sin del og så kan du jo altid hvis det bliver for slemt, får dem fikset ved en kirurg.
Knus til dig..

Anmeld

15. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Aih undskyld, men synes sgu godt nok din mand er streng

Ja, du får måske slatne bryster, kroppen ændrer sig jo efter en graviditet. Men er det ikke vigtigere for ham at give sit barn den bedste start på livet end hvordan dine bryster evt. kommer til at se ud? Det synes jeg da i hvert fald det burde være
Og synes det er fedt du har mod på at amme, selvom folk kommer med dumme kommentarer.

Og som en anden også skrev, så er det graviditeten der evt giver slatne bryster og ikke amningen.

Held og lykke med det

Anmeld

15. april 2009

Mutti2

Natasja Savage skriver:

Hej allesammen..
Jeg har tidligere fået komplimenter af veninder for pæne bryster og min mand self. også. Ved godt det måske lyder lidt overfladisk.. Men da vi snakkede om at jeg gerne ville amme, sagde han om jeg var sikker, for så ville jeg jo få slatne bryster, veninderne siger det samme. (Det skal lige siges jeg er den første i vores kreds til at få børn)
Ville bare høre hvad jeres erfaringer er. Jeg har tænkt mig at amme under alle omstændigheder, for det er noget jeg gerne vil opleve, + vil gerne mit barn får min mælk.

Hejsa

jeg stoppede med amningen for 14 dage siden. Og først nu er mælken ved at være væk.

Jeg stod faktisk så sent som i morges og "beundrede" mine bryster.
Jeg kan ærligt talt ikke se nogen forskel fra før jeg blev gravid. Jeg har en smule stræk-mærker på dem, men det er vist også det eneste.

Og så er de hoppet fra en B skål til en F skål (under amning) og nu tilbage til en D skål!!

Jeg ved ikke om det skyldes graviditeten eller amningen. (har hørt fra SP'en af det er skrøne, at det skyldtes amningen).

Men jeg synes du skal tænke på dit barns bedste, og ikke på hvordan du selv kommer til at se ud (ikke ment fjændtligt &nbsp. Tænk på at du har fået det mest fantastisk ud af det, og at det er følger deraf. Det er det hele værd.

Håber du finder den rette løsning for dig.

Stort Knus Pernille

Anmeld

15. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Natasja Savage skriver:

Hej allesammen..

AMNING ØDELÆGGER IKKE BABSER!!!!!!!!!!!!!!!

Det er hormonelt betinget om man får hængebryster eller ej. HVis man har kæmpe mega store kasser, så har tyngdekraften OGSÅ noget at skulle have sagt.

MEN : Jegkan sige dig så meget, at jeg har ammet min datter i 3½ år. Jeg bruger IKKE bh, (hader det lort, det strammer og gnaver). Jeg har en FLOT d/e skål og mine bryster hænger IKKE

Jeg er 30 år og tyngdekraften har også haft tid til at trække i dem

SÅ AM LØS!!!! HVis du skal have hængebryster, så får du dem uanset... Dine bryster er smukke og det bliver de ved med at være...

Dit barn har SÅ godt af at du ammer og det kan ikke gøre fra eller til mht hængebabser

Anmeld

15. april 2009

Nadi

Jeg holder mig til det de andre siger. Synes bestemt ikke du skal fravælge det pga dét, der findes råd for slatne bryster -du kan altid få dem hægtet op bagefter

Anmeld

15. april 2009

Valle81

Om det er graviditet, hormoner, fødsel amning eller hvad det kunne være, så er ens bryster ikke det samme efter at være gået gennem disse ting

Slatne og hængene, det afhænger jo også af hvordan de ser ud før osv. Men tænk ikke så meget over det, amningen er det hele værd

Og mon ikke dine kæreste bliver helt vild, når dine bryster vokser til Dolly størrelser, når mælken begynder at løbe løbe til

Anmeld

15. april 2009

Lullaby

Nu har jeg læst op til flere læger der siger at det ikke er amningen der gør at de bliver mere løse men tyngdekraften, graviditeten og alderen har en betydning. Køb en rigtig god ammebh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.