Plukveerne er værre en nogensinde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Neel13

livhemdrup skriver:

Hvis de kommer med fast tids interval ville jeg bestemt lige give fødegangen et kald blot for at være på den sikre side på trods af der er lidt tid imellem. 

Hvad er fast tid ca?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

livhemdrup

Sophie.Hammershøy skriver:

Burde der ikk være flere tegn end plukveer? eller? :O

Min fødsel med den første startede med kraftige plukveer. Mit vand gik ikke. Havde blot plukveer med 20 min interval i løbet af dagen og sent nat tog det til. Hun er født 32+3

Anmeld

25. april 2012

livhemdrup

Neel13 skriver:

Hvad er fast tid ca?

Det er når du kan sige der er 15 til 20 min imellem. Havde du haft en i morges og en hertil aften havde det ik bekymret mig. Men hvis de kommer hvert 20 min ville jeg ringe blot for en sikkerheds skyld. 

Anmeld

25. april 2012

Neel13

livhemdrup skriver:

Det er når du kan sige der er 15 til 20 min imellem. Havde du haft en i morges og en hertil aften havde det ik bekymret mig. Men hvis de kommer hvert 20 min ville jeg ringe blot for en sikkerheds skyld. 

Godt det gør jeg så. Ringer lige derind.

Anmeld

25. april 2012

Isaac's mor

livhemdrup skriver:

Min fødsel med den første startede med kraftige plukveer. Mit vand gik ikke. Havde blot plukveer med 20 min interval i løbet af dagen og sent nat tog det til. Hun er født 32+3

Men.... Ok jeg virker måske meget uviden lige nu... Men han sparker løs derinde og har ogs gjort hele dagen, gør de det når man skal føde? er det bare det samme som det plejer?

Har en forstlling om de ligger stille og bare venter på at komme ud eller sån noget, ved det ikk, men har jo aldrig prøvet det og der sker simpelthen så meget med kroppen at jeg snart ikk kan følge med længere

Anmeld

25. april 2012

livhemdrup

Sophie.Hammershøy skriver:

Men.... Ok jeg virker måske meget uviden lige nu... Men han sparker løs derinde og har ogs gjort hele dagen, gør de det når man skal føde? er det bare det samme som det plejer?

Har en forstlling om de ligger stille og bare venter på at komme ud eller sån noget, ved det ikk, men har jo aldrig prøvet det og der sker simpelthen så meget med kroppen at jeg snart ikk kan følge med længere

Ingen fødsler er ens :-)

Så selvom jeg har født nogen gange kan jeg os komme pådybt vand. Det er meget forskelligt hvordan baby reagere hos de fleste er de vidst stille. 

Anmeld

25. april 2012

livhemdrup

Neel13 skriver:

Godt det gør jeg så. Ringer lige derind.

Ja gør det mere så du måske får lidt mere ro i nat. Og hellere ringe en gang for meget. Husk Update 

Anmeld

25. april 2012

Neel13

Jeg har lige haft ringet derind og jeg fik afvide jeg ikke skulle gå i panik og prøve at lade være at spænde i kroppe og få en god natte søvn men hvis der blev noget må jeg ringe igen

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Neel13 skriver:

Ja mine plukveer er meget værre og stærkre en normalt. Hvad kan det være tegn på?

Oplevede det samme i uge 33 . du skal ringe til fødegangen . de vil nok se dig og tjekke din livmoderhals. hvis der er tegn på tidlig fødsel får du nok en sprøjte med lungemodner men det skulle ikke være alvorligt når du er så langt henne. det var proceduren i mit tilfælde i hvertfald selvom det ikke blev nødvendigt. min livmoderhals blev ikke kortere.nogen bliver bare hårdt ramt åbenbart. pøj pøj med det

Anmeld

25. april 2012

Neel13

l.kjoeller skriver:

Oplevede det samme i uge 33 . du skal ringe til fødegangen . de vil nok se dig og tjekke din livmoderhals. hvis der er tegn på tidlig fødsel får du nok en sprøjte med lungemodner men det skulle ikke være alvorligt når du er så langt henne. det var proceduren i mit tilfælde i hvertfald selvom det ikke blev nødvendigt. min livmoderhals blev ikke kortere.nogen bliver bare hårdt ramt åbenbart. pøj pøj med det

Okay tak. Men fik afvide at jeg skulle ringe igen hvis der blev korter tid mellem plukveerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.