Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Neel13 skriver: Ja mine plukveer er meget værre og stærkre en normalt. Hvad kan det være tegn på?
Ja mine plukveer er meget værre og stærkre en normalt. Hvad kan det være tegn på?
Hvor langt er du henne?
Har du været meget fysisk aktiv i dag
livhemdrup skriver: Hvor langt er du henne? Har du været meget fysisk aktiv i dag
Neel13 skriver: Jeg er i uge 33+7. Nej har bare slappet af. :-)
Jeg er i uge 33+7. Nej har bare slappet af. :-)
Kommer de regelmæssigt?
livhemdrup skriver: Kommer de regelmæssigt?
Følger lige med.. Det præcis det samme med mig! og har ogs overvejet at spørger, det godt nok overdrevet >_< (uge 33+5 for mig idag)
Neel13 skriver: Der er 20-15 min imellem dem.
Der er 20-15 min imellem dem.
Hvis de kommer med fast tids interval ville jeg bestemt lige give fødegangen et kald blot for at være på den sikre side på trods af der er lidt tid imellem.
Sophie.Hammershøy skriver: Følger lige med.. Det præcis det samme med mig! og har ogs overvejet at spørger, det godt nok overdrevet >_< (uge 33+5 for mig idag)
livhemdrup skriver: Hvis de kommer med fast tids interval ville jeg bestemt lige give fødegangen et kald blot for at være på den sikre side på trods af der er lidt tid imellem.
Burde der ikk være flere tegn end plukveer? eller? :O
Sophie.Hammershøy skriver: Burde der ikk være flere tegn end plukveer? eller? :O
Nej det behøver der ikke.
Ring hellere en gang for meget!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128