jeps! Sådan er det også her, men kun i perioder, d.v.s...om morgenen er det mig hun hænger på...kun mig, hendes far skal ihvertfald slet ikke snakke til hende...WHAT SO EVER....slet ik! Så er dagen på det nærmeste ødelagt for hende...men se, når hun så er kommet i jakke og støvler og skal ud af døren sammen med Michael, så vender bøtten, hun værdiger mig knap nok et blik, og jeg skal da slet ikke forsøge at sige farvel!
Når jeg kommer hjem, er det kun Michael...i dag styrtede hun godt nok glad rundt inden jeg kom hjem...og kaldte på mig, og kiggede ud af vinduet efter mig...men det sekund jeg trådte ind ad døren, så startede balladen, jeg skal ikke røre hende, og jeg skal ikke snakke med hende, og jeg skal slet ikke spørge om hendes dag!
Når så vi spiser til aften så vender bøtten igen, så duer jeg jo fint, og jeg må gerne putte...farmand må endda gerne sige godnat!
men i morgen tidlig...så starter hun forfra, med at afstraffe både den ene og den anden!
Hvis det her var en enkelt dag, kunne jeg ikke finde på at skrive om det, men det er hver dag...og det er da skide irreterende at hun ikke kan dele det mere lige mellem os!
Anmeld