Varme børn og Ver de Terre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Carl-Emil's mor

VIPpigen skriver:

Hehe... Godt så... Hmm, de lyder super lækre de dragter. Og som jeg kan se de andre anbefaler så skal jeg vidst lige kigge nærmere på dem til min banditt, vi arver ticket to heaven dragter fra kusine, men har bare følt de bliver for varme for vores pige...

Har altid elsket at se på dem med den lækre pelskrave så tror helt sikkert det bliver det jeg køber til ham når de bliver anbefalet så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Maise86

Carl-Emil's mor skriver:

Iiiiiiih hvor dejligt hvordan er de i str ??

Jeg syns de er rimelig aldersvarende, dog meget rummelige...

Anmeld

26. april 2012

Tulle28

Carl-Emil's mor skriver:

Ej hvor skønt at læse hvad er dine erfaringer med str??

Umm det afhænger jo lidt af barnet, men vi købte str 1,5 da hun var 1,5 og den passede fint og passer stadig nu, hvor hun er 2 år.

Anmeld

26. april 2012

Carl-Emil's mor

Maise86 skriver:

Jeg syns de er rimelig aldersvarende, dog meget rummelige...

Tak for svar det tror jeg vi prøver så må det bære eller briste

Anmeld

26. april 2012

Carl-Emil's mor

Tulle28 skriver:

Umm det afhænger jo lidt af barnet, men vi købte str 1,5 da hun var 1,5 og den passede fint og passer stadig nu, hvor hun er 2 år.

Tak for svar tror vi satser på en str 86 og due det ikke ryger den tilsalg igen til vinter iiiiih nu glæder jeg mig helt til at han skal have den på

Anmeld

26. april 2012

Maise86

Carl-Emil's mor skriver:

Tak for svar det tror jeg vi prøver så må det bære eller briste

Ellers er de meget nemme at komme af med

Anmeld

26. april 2012

132319

Carl-Emil's mor skriver:

Hahahah nej det er der godt nok ikke er først til vinter så er lidt et sats name it er røv og nøgler på ham fordi han er lang og slank str 68 og 6Kg som 3 mdr men har fået tilbudt en ver de terre der er fejl købt såDerfor Overvejer jeg lidt da de jo er så hammer lækre

Lige en indskydelse -Min datter bruger stadig sin Ver de Terre flyverdragt når de er ude og lege om morgenen i vuggestuen. Jorden er hel vild kold, så hun får den på lidt endnu

Begge mine børn får ikke andet vinterovertøj end Ver de Terre og ingen af dem har kogt i det

Anmeld

26. april 2012

Carl-Emil's mor

Maise86 skriver:

Ellers er de meget nemme at komme af med

Heheh det er jo netop det

Anmeld

26. april 2012

Carl-Emil's mor

132319 skriver:

Lige en indskydelse -Min datter bruger stadig sin Ver de Terre flyverdragt når de er ude og lege om morgenen i vuggestuen. Jorden er hel vild kold, så hun får den på lidt endnu

Begge mine børn får ikke andet vinterovertøj end Ver de Terre og ingen af dem har kogt i det

Iih hvor lyder det dog bare stjerne godt altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.