Varme børn og Ver de Terre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.488 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Carl-Emil's mor

Håber lidt der sidder nogle kvinder i de små hjem der har erfaring med flyverdragter fra Ver de Terre?? Jeg husker demSom rigtig lækre, men ved ikke hvor gode de er i forhold tilBørn der nemt har det varmt?:/ er der nogen som har erfaring med dette mærke godt som dårligt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

VIPpigen

Flyverdragter... Det er vel ikke nu du vil bruge dem??

Ej, undskyld ved godt det ikke var spørgsmålet... Men et godt råd, har selv en varm datter, og snakker vi til forår/efterår så har de i name it nogen softshell dragter, og de er kanoner til min datter hvertfald, hun har en perfekt temperatur når vi kommer ind, hvor hun plejer at svede og være gennemblødt i en flyverdragt... ;-)

Anmeld

25. april 2012

Carl-Emil's mor

VIPpigen skriver:

Flyverdragter... Det er vel ikke nu du vil bruge dem??

Ej, undskyld ved godt det ikke var spørgsmålet... Men et godt råd, har selv en varm datter, og snakker vi til forår/efterår så har de i name it nogen softshell dragter, og de er kanoner til min datter hvertfald, hun har en perfekt temperatur når vi kommer ind, hvor hun plejer at svede og være gennemblødt i en flyverdragt... ;-)

Hahahah nej det er der godt nok ikke er først til vinter så er lidt et sats name it er røv og nøgler på ham fordi han er lang og slank str 68 og 6Kg som 3 mdr men har fået tilbudt en ver de terre der er fejl købt såDerfor Overvejer jeg lidt da de jo er så hammer lækre

Anmeld

25. april 2012

sarahb

Carl-Emil's mor skriver:

Hahahah nej det er der godt nok ikke er først til vinter så er lidt et sats name it er røv og nøgler på ham fordi han er lang og slank str 68 og 6Kg som 3 mdr men har fået tilbudt en ver de terre der er fejl købt såDerfor Overvejer jeg lidt da de jo er så hammer lækre

Det der er godt er de er super åndbare, så tror den vil være rigtig god..

Åhhhh de er sååååå lækre !

Anmeld

25. april 2012

Carl-Emil's mor

sarahb skriver:

Det der er godt er de er super åndbare, så tror den vil være rigtig god..

Åhhhh de er sååååå lækre !

Ej hvor godt at læse yeaps synes også de er sååååå lækre og så er det ikke noget alle ungerne render rundt i

Anmeld

25. april 2012

Maise86

Jeg kan kun give dig mine bedste anbefalinger på Ver de terre. Har ikke brugt andet til min datter og har virkelig kun positivt at sige om dem!
De holder varme, men ikke for varm og ja de er bare LÆKRE

Anmeld

25. april 2012

Tulle28

Køb den køb den! Vi har været SÅ glade for vores, synes det er en af de lækreste på markedet. Bløde, varme og lette - og holder vildt godt! Man kan ikke se på min datters at den er brugt hver dag hele vinteren - hun er lige blevet 2, så er stadig i den alder, hvor der er blevet kravlet godt rundt på jorden.

Anmeld

25. april 2012

VIPpigen

Carl-Emil's mor skriver:

Hehe... Godt så... Hmm, de lyder super lækre de dragter. Og som jeg kan se de andre anbefaler så skal jeg vidst lige kigge nærmere på dem til min banditt, vi arver ticket to heaven dragter fra kusine, men har bare følt de bliver for varme for vores pige...

Anmeld

25. april 2012

Carl-Emil's mor

Maise86 skriver:

Jeg kan kun give dig mine bedste anbefalinger på Ver de terre. Har ikke brugt andet til min datter og har virkelig kun positivt at sige om dem!
De holder varme, men ikke for varm og ja de er bare LÆKRE

Iiiiiiih hvor dejligt hvordan er de i str ??

Anmeld

25. april 2012

Carl-Emil's mor

Tulle28 skriver:

Køb den køb den! Vi har været SÅ glade for vores, synes det er en af de lækreste på markedet. Bløde, varme og lette - og holder vildt godt! Man kan ikke se på min datters at den er brugt hver dag hele vinteren - hun er lige blevet 2, så er stadig i den alder, hvor der er blevet kravlet godt rundt på jorden.

Ej hvor skønt at læse hvad er dine erfaringer med str??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.