Caféer i København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

emsaroto

Roselil skriver:

Hvad med en cafe ved sankt hans torv eller blågårdsgade i stedet for alt det turist gejl omkring strøget. Der er så hyggeligt især når solen skinner

Lyder fint med mig!!

Jeg er ikke så interesseret i at ligne en Jysk turist hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Malli

Bertemor skriver:

Vi var på apropos i lørdags og spise brunch! Det var altså mega godt. Virkelig hyggeligt sted med en fed stemning. Den ligger på halmtorvet lige bag hovedbanen.

Vil bare lige give dig helt ret, vi var der for 3 ugers tid siden til deres weekend brunch. ØJJJ den er bare lækker.

Den kan helt klart anbefales  

Anmeld

26. april 2012

Isabella_mor

på strædet (en parallel gade til strøget,) ligger der en MASSE hyggelige cafeer og små spisesteder,, bla. Munter. SOM ER SUUUPER hyggelig,, RIZ RAZ hvis man godt kunne tænke sig lidt vegetarmad. også super lækkert. Cafe Kys. ej jamen der er en masse hyggelige steder og man kan være rigtig heldig at sidde i solen.. ellers er der jo en masse dejlige steder på nyhavn hvor man kan sidde og kigge på de fine både der ligger til i kanalen og evt kan man jo tage en tur med nettobåedene/kanalrundfart. det er simpelthen så hyggeligt når der er godt vejr...

men tag de cafeer der ligger gemt lidt, de er altid super hyggelige.. 

evt tag en kigger på www.aok.dk og se om du kan finde et sted der tiltaler dig

Anmeld

26. april 2012

emsaroto

isabellamor skriver:

på strædet (en parallel gade til strøget,) ligger der en MASSE hyggelige cafeer og små spisesteder,, bla. Munter. SOM ER SUUUPER hyggelig,, RIZ RAZ hvis man godt kunne tænke sig lidt vegetarmad. også super lækkert. Cafe Kys. ej jamen der er en masse hyggelige steder og man kan være rigtig heldig at sidde i solen.. ellers er der jo en masse dejlige steder på nyhavn hvor man kan sidde og kigge på de fine både der ligger til i kanalen og evt kan man jo tage en tur med nettobåedene/kanalrundfart. det er simpelthen så hyggeligt når der er godt vejr...

men tag de cafeer der ligger gemt lidt, de er altid super hyggelige.. 

evt tag en kigger på www.aok.dk og se om du kan finde et sted der tiltaler dig

Lyder godt

MANGE TAK! 

Anmeld

26. april 2012

Isabella_mor

emsaroto skriver:

Lyder godt

MANGE TAK! 

velbekomme ;D det er jo nogengange slet ikke til at overskue...

Anmeld

26. april 2012

emsaroto

isabellamor skriver:

velbekomme ;D det er jo nogengange slet ikke til at overskue...

Nej det er lige det  
Altså kender Københavns gader, ret godt. Men når jeg har været derover, har jeg ikke rigtig været afsted på caféer.. Så altid dejligt at blive inspireret/guidet lidt igennem det! 

Anmeld

26. april 2012

Isabella_mor

emsaroto skriver:

Nej det er lige det  
Altså kender Københavns gader, ret godt. Men når jeg har været derover, har jeg ikke rigtig været afsted på caféer.. Så altid dejligt at blive inspireret/guidet lidt igennem det! 

selv når man bor her er det svært at finde en god café, og man kan kigge i flere timer.. så er det meget godt at have undersøgt det lidt inden man skal derind, for ellers ender man bare på en shawarmabar, eller mcD., og det er altså ikke særlig café agtigt... mere fastfood agtigt  

Anmeld

26. april 2012

emsaroto

isabellamor skriver:

selv når man bor her er det svært at finde en god café, og man kan kigge i flere timer.. så er det meget godt at have undersøgt det lidt inden man skal derind, for ellers ender man bare på en shawarmabar, eller mcD., og det er altså ikke særlig café agtigt... mere fastfood agtigt  

ja nemlig! 

Anmeld

26. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil
emsaroto skriver:

Lyder fint med mig!!

Jeg er ikke så interesseret i at ligne en Jysk turist hehe 

Der er masser af jyder ved Sankt Hans torv, dog nok flest fastboende, men hele københavn besår stort set af folk der kommer alle andre steder fra - end netop københavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.