Caféer i København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.581 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. april 2012

emsaroto

Ja jeg skal lige et smut til København her om ikke så lang tid, og jeg skal være der en HEL dag.. 

Så tænkte på om der var nogen herinde der havde en god Café i ærmet, som i lige kunne komme ud med ?
Jeg ved at jeg lige skal på Joe and the Juice og have en Juice.. sjovt nok. Men kan jo ikke være der hele dagen

Skal bruge en til middag og aften ...
Det må gerne være forskellige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Morgensol

Vi var på apropos i lørdags og spise brunch! Det var altså mega godt. Virkelig hyggeligt sted med en fed stemning. Den ligger på halmtorvet lige bag hovedbanen.

Anmeld

25. april 2012

emsaroto

Bertemor skriver:

Vi var på apropos i lørdags og spise brunch! Det var altså mega godt. Virkelig hyggeligt sted med en fed stemning. Den ligger på halmtorvet lige bag hovedbanen.

Hvad var der i Brunchen ?

Anmeld

25. april 2012

Morgensol

emsaroto skriver:

Hvad var der i Brunchen ?

Det var buffet.. Der var det klassiske, æg bacon pølser pandekager og så var der tomatsalat, frugtsalat, forskelligt brød, broccoli salat, oste, pålæg, pasta salat og en masse andet guf. Det var super godt! Der var et glas juice og kaffe/the adlibitum med. 

Anmeld

25. april 2012

emsaroto

Bertemor skriver:

Det var buffet.. Der var det klassiske, æg bacon pølser pandekager og så var der tomatsalat, frugtsalat, forskelligt brød, broccoli salat, oste, pålæg, pasta salat og en masse andet guf. Det var super godt! Der var et glas juice og kaffe/the adlibitum med. 

Anmeld

25. april 2012

Morgensol

emsaroto skriver:

Ellers er der også brunch buffet inde på Phenix på kultorvet. Det er også virkelig lækkert! Der er endnu mere end på apropos! 

Anmeld

25. april 2012

FrkZier

emsaroto skriver:

Ja jeg skal lige et smut til København her om ikke så lang tid, og jeg skal være der en HEL dag.. 

Så tænkte på om der var nogen herinde der havde en god Café i ærmet, som i lige kunne komme ud med ?
Jeg ved at jeg lige skal på Joe and the Juice og have en Juice.. sjovt nok. Men kan jo ikke være der hele dagen

der ligger et utal af gode cafeer i københavn, selv er jeg rigtig glad for Cafe Nord der ligger ved storkespringvandet, men ja der er altså rigtig mange

Anmeld

25. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
emsaroto skriver:

Hvis vejret er til det så kig forbi nyhavn....så hyggeligt at sidde der

Anmeld

25. april 2012

emsaroto

mor:) skriver:

Hvis vejret er til det så kig forbi nyhavn....så hyggeligt at sidde der

Har jeg faktisk tænkt på

Anmeld

26. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvad med en cafe ved sankt hans torv eller blågårdsgade i stedet for alt det turist gejl omkring strøget. Der er så hyggeligt især når solen skinner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.