Uha, jeg er helt nervøs på Esthers vegne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Anja

Det er nemlig i dag kl 10, at vi skal til undersøgelse på børneambulatioriet igen. Sidst sagde de, at hvis hun stadig reagerede med gylp og opkast, når hun får tilbudt mad med alm erstatning i, så ville de lave en priktest i dag.

Vi har prøvet to gange for et par uger siden at give hende lidt færdiggrød, som jo indeholder skummetmælkspulver. Tøsen gylpede og kastede op flere timer efter, hvilket hun ellers aldrig gør

Er meget spændt på i dag, og er spændt på, hvordan jeg vil have det, hvis de skal til at stikke i hende. Heldigvis har manden taget fri for at kunne tage med.

Kryds lige fingre for at hun ikke har allergi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Astrid P

15. april 2009

Millebasse

15. april 2009

Plysbjørnen

Uha held og lykke med det lille pus...

Anmeld

15. april 2009

Rasmine

Pøj pøj...

Anmeld

15. april 2009

Tikki

Skriv endelig hvordan det er gået.....og ja det er sikkert mælk som giver hende børneeksem - har skrevet til dig under mit andet indlæg om Izas børneeksem

Anmeld

15. april 2009

Nadi

venter spændt på at høre hva de siger.
Pøj pøj !!

Anmeld

15. april 2009

Anja

Så er vi hjemme igen.

Priktesten gav intet udslag ! Så de mener, at vi langsomt skal introducere ting med mælkeprodukter i fx smør i grøden og leverpostej på brødet (når hun skal begynde på det). Vi har fået en ny tid i august, hvor de så vil lave en test igen, hvis hendes system ikke har taget godt imod mælkeprodukterne.

De sagde, at testen kun er 90 procent sikker når børn er under 3 år, derfor kan hun godt have mælkeallergi selv om testen ikke sagde det nu, MEN at sandsynligheden for at hun ikke har mælkeallergi - i al fald ikke en udpræget grad - er meget stor

Vi fejrede den negative test med frokost i byen, så Esther har for første gang været på café, hvor hun sad med ved bordet i højstol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.