Så har jeg født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Frk-Lotusblomst

Gaia skriver:

Den dejligste dreng på 4117 g og 56cm. Fødte ham den 24 . Det var en ekstrem smertefuld fødsel, med veer uden pause. Åbnede mig tre cm på en time! Fuck kan med stor sikkerhed sige, at jeg aldrig har oplevet noget så smertefuldt og at vi stopper ved to børn. Men altså min dejlige store dreng er nu endelig ude hos os og min dejlige pige har bare klaret det så flot. Fb følger ved lejlighed. 

Stort tillykke med ham. Endelig kom ham. Glæder mig til FB.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

lio

Tillykke

Anmeld

25. april 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

tillykke med ham.

Håber, I begge har det godt

Anmeld

26. april 2012

tioyv

endelig kom han

stort tillykke...

Anmeld

26. april 2012

.....

Stort tillykke med ham

Anmeld

26. april 2012

frk-stoltze

Stort tillykke

Anmeld

29. april 2012

Kruse90

Gaia skriver:

Den dejligste dreng på 4117 g og 56cm. Fødte ham den 24 . Det var en ekstrem smertefuld fødsel, med veer uden pause. Åbnede mig tre cm på en time! Fuck kan med stor sikkerhed sige, at jeg aldrig har oplevet noget så smertefuldt og at vi stopper ved to børn. Men altså min dejlige store dreng er nu endelig ude hos os og min dejlige pige har bare klaret det så flot. Fb følger ved lejlighed. 

ihh tillykke
Dejligt at han endelig kom ud til jer
Glæder mig til at læse og se billeder

Anmeld

29. april 2012

LinLin

tillykke!
Jeg sagde også aldrig mere efter nummer to fordi det gjorde så ondt, men nu vil jeg gerne have en til

Anmeld

29. april 2012

Gaia

Hej tak for alle lykkeønskningerne . Jeg vil ligeså snart hverdagen, rytmen og overskudet melder sig, få skrevet min fb . Nyder min lille familie og er ved at være ovenpå efter fødslen  Til jer 

Anmeld

29. april 2012

BigHope13

Dejligt at læse du har endelig har fået din søn. har fulgt dig på sidelinjen op til fødslen. glæder mig til FB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.