Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gaia skriver: Den dejligste dreng på 4117 g og 56cm. Fødte ham den 24 . Det var en ekstrem smertefuld fødsel, med veer uden pause. Åbnede mig tre cm på en time! Fuck kan med stor sikkerhed sige, at jeg aldrig har oplevet noget så smertefuldt og at vi stopper ved to børn. Men altså min dejlige store dreng er nu endelig ude hos os og min dejlige pige har bare klaret det så flot. Fb følger ved lejlighed.
Den dejligste dreng på 4117 g og 56cm. Fødte ham den 24 . Det var en ekstrem smertefuld fødsel, med veer uden pause. Åbnede mig tre cm på en time! Fuck kan med stor sikkerhed sige, at jeg aldrig har oplevet noget så smertefuldt og at vi stopper ved to børn. Men altså min dejlige store dreng er nu endelig ude hos os og min dejlige pige har bare klaret det så flot. Fb følger ved lejlighed.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke
tillykke med ham.Håber, I begge har det godt
endelig kom han
stort tillykke...
Stort tillykke med ham
Stort tillykke
ihh tillykkeDejligt at han endelig kom ud til jerGlæder mig til at læse og se billeder
Hej tak for alle lykkeønskningerne . Jeg vil ligeså snart hverdagen, rytmen og overskudet melder sig, få skrevet min fb . Nyder min lille familie og er ved at være ovenpå efter fødslen . Til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128