Så har jeg født

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

morbibi

Et stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Camel

Gaia skriver:

Den dejligste dreng på 4117 g og 56cm. Fødte ham den 24 . Det var en ekstrem smertefuld fødsel, med veer uden pause. Åbnede mig tre cm på en time! Fuck kan med stor sikkerhed sige, at jeg aldrig har oplevet noget så smertefuldt og at vi stopper ved to børn. Men altså min dejlige store dreng er nu endelig ude hos os og min dejlige pige har bare klaret det så flot. Fb følger ved lejlighed. 

Stort tillykke 

Anmeld

25. april 2012

Lone Jakobsen

stort tillykke med jeres søn

Anmeld

25. april 2012

M (:

Gaia skriver:

Den dejligste dreng på 4117 g og 56cm. Fødte ham den 24 . Det var en ekstrem smertefuld fødsel, med veer uden pause. Åbnede mig tre cm på en time! Fuck kan med stor sikkerhed sige, at jeg aldrig har oplevet noget så smertefuldt og at vi stopper ved to børn. Men altså min dejlige store dreng er nu endelig ude hos os og min dejlige pige har bare klaret det så flot. Fb følger ved lejlighed. 

Stort tillykke med den lille basse (:

Anmeld

25. april 2012

babymus77

Stort tillykke med bette manden;-) Kan godt forstå det var hårdt for dig i det tempo;-) Jeg tog selv 7 cm på 1 time ved min sidste fødsel!!! Så forstående... Godt det så er overstået, og i kan slappe af;-)

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

Gaia skriver:

stort tillykke

Anmeld

25. april 2012

JH12

Rigtig STORT tillykke med bettemanden

Anmeld

25. april 2012

VIPpigen

Stort tillykke med ham

Anmeld

25. april 2012

MariaJ

Så blev det jo endelig til noget . Tillykke med sønnen. Dejligt at det hele gik godt, men av, av, av...... Ikke lige den fødselsoplevelse man helst vil læse om, når man er en af de næste i køen , men der er jo ikke rigtig nogen vej tilbage nu .

Hvordan blev det med det ambulante ophold. Fik du lov til at blive der?

Anmeld

25. april 2012

mpr

Tillykke med knægten Håber i alle har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.