Onsdagsvejning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Astrid P

Eller var det om torsdagen vi skulle veje os? Eller mandag?

Jeg kan sgu ikke huske det, men jeg har været sej i påsken, og har smidt yderligere 800g (= mere end 3 pakker kærgården ).

Så nu er status hos mig -5,8 kg

God dag til alle de lækre kællinger herinde på Juli07!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Plysbjørnen

Jeg var også en smut på vægten i morges. her sagde den 91,6 hvilket er 300gr mindre end 1. januar.

Anmeld

15. april 2009

Millebasse

Jeg var lige på vægten igår og den siger 5,9 kg. mindre af mig siden januar.. Så nu er brudekjolen ALT for stor...

Anmeld

15. april 2009

Plysbjørnen

Millebasse skriver:

Jeg var lige på vægten igår og den siger 5,9 kg. mindre af mig siden januar.. Så nu er brudekjolen ALT for stor...

Det er jo godt nok at du har tabt dig... Så håber da at kjolen kan sys ind...

Anmeld

15. april 2009

linemus

Åh, den rygrad - hvor er den?? Det er gået helt i kage her i påsken - bogstavelig talt. Men jeg har faktisk ikke taget på, bare ligget på samme vægt. Nu er jeg blevet hooked på wii'en, så håber det kan få mig gjort lidt mere spændstig. Er i hvert fald i en utrolig dårlig kondi og føler mine muskler og led laver spasmer, så det er vist meget godt at få styr på det. Måske ryger der så lidt kilo samtidig. Har en aftale med min wii om, at jeg skal tabe 8 kg på tre måneder. Nu får vi se...

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

ja jeg tager den herfra så!!
jeg vejede mig d 16 januar kl 21 og siden den dag, og intil lige nu, har jeg tabt 7.3 kg....
det er sgu da alligevel meget godt syntes jeg.. især når jeg har været en rigtig kage gris..
nå men jeg har i hvert fald besluttet mig for at nu vil jeg tage mig sammmen. jeg kunne nemlig godt tænke mig at komme til stranden til sommer... og det gør jeg i hvert fald ikke i den her str!!!

jeg ved faktisk ikke hvad min ideal vægt er. jeg er ca 170 høj.... men har aldrig været (lille-tynd)

Anmeld

15. april 2009

linemus

ka li ja skriver:

jeg vejede mig d 16 januar kl 21 og siden den dag, og intil lige nu, har jeg tabt 7.3 kg....
det er sgu da alligevel meget godt syntes jeg.. især når jeg har været en rigtig kage gris..
nå men jeg har i hvert fald besluttet mig for at nu vil jeg tage mig sammmen. jeg kunne nemlig godt tænke mig at komme til stranden til sommer... og det gør jeg i hvert fald ikke i den her str!!!

jeg ved faktisk ikke hvad min ideal vægt er. jeg er ca 170 høj.... men har aldrig været (lille-tynd)

Det er da vildt flot. Så regner jeg med, du kommer op til min strand til sommer

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

haha ja det vil jeg meget gerne, nu glemte jeg jo lige at hører familien i går om de ville flytte med mig

Anmeld

15. april 2009

Astrid P

ka li ja skriver:

Det er sgu flot!
Men sig mig, hvor meget har du så tabt ialt? Der kan da snart ikke være mere tilbage af dig...

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

haha der er masser tilbage af mig... jeg vejer stadig MEGET!!

hvad er ideal vægten for sådan en som mig??

jeg har tabt i alt, ca 25-30kg.. kan ikke helt huske hvor jeg startede... men den var over 100.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.