Hvad bruger I barselstiden på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

MariaJ

tanja. skriver:

Det er faktisk rigtig rart at få ryddet op alle steder

Kunne være dejligt hvis i kunne få lidt tid sammen og god fødselsdag, det er SÅ vildt de nu er 2 år

Ja, det er simpelthen ikke til at forstå at de er blevet så store. De kommer til at begynde i skolen før vi har set os om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Guldimaven

For mig, der går tiden med rengøring, rengøring og rengøring.. Og så har jeg også lige nogle skole opgaver der skal afleveres.. Og så skal jeg forberede mig til eksamen i juni måned..

Anmeld

26. april 2012

MariaJ

Guldimaven skriver:

For mig, der går tiden med rengøring, rengøring og rengøring.. Og så har jeg også lige nogle skole opgaver der skal afleveres.. Og så skal jeg forberede mig til eksamen i juni måned..

Der bliver virkelig gjort rent rundt omkring i de små hjem kan jeg høre . Jeg kan ikke fordrage at gøre rent, men det er selvfølgelig dejligt når det er gjort.

Det lyder lidt hårdt med skoleopgaver nu. Synes du ikke det er svært at samle dig om det?

Anmeld

26. april 2012

Guldimaven

MariaJ skriver:

Der bliver virkelig gjort rent rundt omkring i de små hjem kan jeg høre . Jeg kan ikke fordrage at gøre rent, men det er selvfølgelig dejligt når det er gjort.

Det lyder lidt hårdt med skoleopgaver nu. Synes du ikke det er svært at samle dig om det?

hehe, jeg tror bare den kommende mor rolle har givet mig rengørings flip... Før i tiden, der hadede jeg det også!

Nogle dage, kan det være ret svært at samle sig jo! Men andre dage går det fint nok.. Men kan af og til føle mig ret stresset.. Men det hjælper at jeg ikke skal møde op på skolen og kun lave opgaverne.

Anmeld

26. april 2012

MariaJ

Guldimaven skriver:

hehe, jeg tror bare den kommende mor rolle har givet mig rengørings flip... Før i tiden, der hadede jeg det også!

Nogle dage, kan det være ret svært at samle sig jo! Men andre dage går det fint nok.. Men kan af og til føle mig ret stresset.. Men det hjælper at jeg ikke skal møde op på skolen og kun lave opgaverne.

Flot klaret at du holder den gående med skolearbejdet . Jeg tror mit hoved er blevet overtaget af baby allerede, så har virkelig svært ved at samle mig om noget som helst fornuftigt.

Anmeld

26. april 2012

JH12

MariaJ skriver:

Ih, hvor er du flittig. Jeg tror knapt jeg har gjort rent en eneste gang, mens jeg har været på barsel .

Jeg burde bestemt også være bedre til at slappe lidt af, men synes hele tiden der liiiige er noget jeg skal orden..
også har jeg bare en TRANG til at gøre rent hver evig eneste dag.. tænker tit, tænk hvis jeg gik i fødsel og ikke lige havde gjord rent den dag, og det skulle selvfølgelig lige passe.. og jeg vil ikke på sygehuset uden at have gjord rent, jeg vil gerne kunne komme hjem til et rent hjem.. Så nu står den på rengøring hver eneste dag..

Og nu har jeg fået lavet en masse frikedeller, bagt en masse pølsehorn og pizzasnegle, og købt ind så der er noget mad i fryseren..

Jeg venter bare på bettepigen kommer til verden nu..

Anmeld

26. april 2012

Guldimaven

MariaJ skriver:

Flot klaret at du holder den gående med skolearbejdet . Jeg tror mit hoved er blevet overtaget af baby allerede, så har virkelig svært ved at samle mig om noget som helst fornuftigt.

Du kan tro mit hoved er overtaget af baby rigtig meget.. Men for babys fremtid bliver jeg også lige nød til at hænge i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.