jeg var lige i haven i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. april 2009

ka li ja

og tog et par nye billeder. har lagt dem ind i mit fotoalbum.(de skal bare loige valideres)
åhh hvor jeg dog bare elsker mit kamera

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Astrid P

Wooow, fede billeder!
Jeg er helt vild med de to billeder med den enlige mariehøne. Kæft, de er seje! Dem kunne man godt forstørre op og have hængende på væggen...

Anmeld

15. april 2009

Rasmine

FEDE billeder.
FEDT kamera.

Det er også fedt hvis du feks. fokuserer på et blad BAG mariehønen, så mariehønen(som er forrest) bliver "sløret"

Anmeld

15. april 2009

linemus

Rigtig flotte billeder. Hvordan indstiller du kameraet? Er du blevet hardcore mht. lukketid og alt sådan noget, eller sætter du den bare på grøn som os andre?

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

linemus skriver:

Rigtig flotte billeder. Hvordan indstiller du kameraet? Er du blevet hardcore mht. lukketid og alt sådan noget, eller sætter du den bare på grøn som os andre?

takker!!

jeg prøvede det med at lave en tydelig blomst bagerst og en sløret forest i går. det så også fedt ud, men den foreste klar, var federe
jeg er ikke blevet sej til det med lukketiderne.. endnu
så sætter den på makro/blomsten

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

fx sådan her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2009

linemus

I har dælme mange smukke blomster i den have. Et slaraffenland for en blomstertosset fotograf. Her skal jeg været heldig, hvis jeg finder en lille bitte blomst, der er kommet på vildspor. Vores have er bare grøn, grøn og grøn.

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

hahaha jeg tror nu heller ikke vi har flere blomster end dem du nu har set
jeg syntes også vi har det meget grønt her

Anmeld

15. april 2009

linemus

ka li ja skriver:

hahaha jeg tror nu heller ikke vi har flere blomster end dem du nu har set
jeg syntes også vi har det meget grønt her

Ikke som her. Her er grønne grantræer (ikke den kønne slags) hele vejen rundt. Så er der sådan nogle høje spidse træer som i italien, grønne buske, en farlig masse grøn vedbend, og endelig er der plantet nogle fine grønne sukulent-aloevera-kaktus-agtige-planter. Fatter ikke dem der boede her før ikke har plantet nogle flotte blomstrende buske og sådan. Ikke engang en lille vintergæk eller erantis er til at drive op.

Anmeld

15. april 2009

ka li ja

aj ok det kan jeg godt se. det virker temmelig grønt
kan linemusen ikke plante noget i nogle andre farver???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.