Er det ikke lidt tidligt? Nogen erfaring? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

UngMor17

AnnaKJ skriver:

Tænker også at jeg nævner det for hende næste gang eller måske for lægen, hende kommer jeg op til om en uges tid.
Synes bare det er voldsomt at man knap kan gå for den bold der ligger mellem benene

Hm ja, det synes jeg da også lyder ret voldsomt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

AnnaK89

l.kjoeller skriver:

det er tidligere end gennemsnittet, men er ikke sikkert baby står fast endnu og ved nogen sker det bare tidligt. betyder ikke nødvendigvis tidlig fødsel tror jeg

Ja mente nok det var tidligt.
Kan virkelig mærke hende "gnave" op af mit skamben. Det gør helt ondt når jeg går.
Ved ikke om hun står fast. Hun gjorde ikke for 2 uger siden, men er siden da gledet længere ned. Eller det føles ihvertfald sådan.

Jeg har ingen forventninger om at føde tidligere Men min mand er godt nok 100% sikker - det er ny meget sjovt (her snakker vi ikke om for tidligt født, men bare før termin, uge 38+ eller sådan noget)

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

AnnaKJ skriver:

Ja mente nok det var tidligt.
Kan virkelig mærke hende "gnave" op af mit skamben. Det gør helt ondt når jeg går.
Ved ikke om hun står fast. Hun gjorde ikke for 2 uger siden, men er siden da gledet længere ned. Eller det føles ihvertfald sådan.

Jeg har ingen forventninger om at føde tidligere Men min mand er godt nok 100% sikker - det er ny meget sjovt (her snakker vi ikke om for tidligt født, men bare før termin, uge 38+ eller sådan noget)

altså min pige har jeg ku mærker dernede siden uge 31 og har termin mandag så er ikke sikkert du føder før tid men man kan da håbe på fødsel efter uge 38

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.