Er det ikke lidt tidligt? Nogen erfaring? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. april 2012

AnnaK89

Hej piger

Jeg har tænkt lidt over det nu og synes det virker lidt tidligt.
Men allerede nu kan jeg mærke babys hoved nede på indersiden af skambenet.
Når jeg går kan jeg mærke at hovedet kører op mod skambenet og det føles allerede nu som den der såkaldte bold man har mellem benene tilsidst og det gør at jeg går lidt sjovt (pingvin-agtigt som manden har det meget sjovt med at se på ), altså kan ikke rigtig samle benene

Men er det ikke tidligt? Jeg er kun 30+5.
Og nu er manden jo selvfølgelig overbevist om at jeg føder før tid. Dog har jeg ikke selv de forventninger
Åhh de kære mænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

JH12

Jeg ved ikke om det er tidligt..
Men min lille pige har lagt med hovedet ned af siden uge 18-20, uden at vende sig om.. og det er først her mellem uge 35-38 hvor hun endelig har sat sig helt fast. Men siden uge 20 ihvertfald er hun bare rykket længere og længere ned..

Anmeld

25. april 2012

UngMor17

AnnaKJ skriver:

Hej piger

Når jeg går kan jeg mærke at hovedet kører op mod skambenet og det føles allerede nu som den der såkaldte bold man har mellem benene tilsidst og det gør at jeg går lidt sjovt (pingvin-agtigt som manden har det meget sjovt med at se på ), altså kan ikke rigtig samle benene

Og nu er manden jo selvfølgelig overbevist om at jeg føder før tid. Dog har jeg ikke selv de forventninger
Åhh de kære mænd

Jeg har hørt at det er helt normalt at den lille ligger sig til rette så tidligt.  Har en veninde hvor hendes baby lagde sig med hoved nedaf i uge 28, og hun gik 4 dage over tid. 

Anmeld

25. april 2012

AnnaK89

Joyce1986 skriver:

Jeg ved ikke om det er tidligt..
Men min lille pige har lagt med hovedet ned af siden uge 18-20, uden at vende sig om.. og det er først her mellem uge 35-38 hvor hun endelig har sat sig helt fast. Men siden uge 20 ihvertfald er hun bare rykket længere og længere ned..

Baby har også lagt med hovedet nede længe
Men kan mærke at baby glider længere og længere ned nu og kan slet ikke samle benene nu når jeg går

Anmeld

25. april 2012

JH12

AnnaKJ skriver:

Baby har også lagt med hovedet nede længe
Men kan mærke at baby glider længere og længere ned nu og kan slet ikke samle benene nu når jeg går

Tror det er meget normalt de begynder at rykke ned af så tidligtl..
Min lå allerede langt nede omkring uge 29.. Jeg har dog ikke kunne mærke hun har gjord det, andet end jeg har fået bækkenløsning af det..

Anmeld

25. april 2012

AnnaK89

UngMor17 skriver:

Jeg har hørt at det er helt normalt at den lille ligger sig til rette så tidligt.  Har en veninde hvor hendes baby lagde sig med hoved nedaf i uge 28, og hun gik 4 dage over tid. 

Ja det ved jeg
Men faktisk er det ikke normalt for flergangsfødende at de ligger sig til rette så tidligt.
Men spørgsmålet var heller ikke om det er normalt at hun har lagt sig til rette nu, men om det er normalt at jeg kan mærke hende så langt nede?
Når en baby ligger sig til rette med hovedet ned af så tidligt, så ligger de sig stadig over bækkenbunden. Men her føles det som om hun ligger længere nede nu.

Anmeld

25. april 2012

AnnaK89

Joyce1986 skriver:

Tror det er meget normalt de begynder at rykke ned af så tidligtl..
Min lå allerede langt nede omkring uge 29.. Jeg har dog ikke kunne mærke hun har gjord det, andet end jeg har fået bækkenløsning af det..

Det gjorde min datter også, altså lå med hovedet nede så tidligt. Men stadig over bækkenbunden. Her føles det som om hun allerede ligger længere nede end det?
Jeg ved ikke rigtig, synes bare det mærker underligt?

Anmeld

25. april 2012

UngMor17

AnnaKJ skriver:

Ja det ved jeg
Men faktisk er det ikke normalt for flergangsfødende at de ligger sig til rette så tidligt.
Men spørgsmålet var heller ikke om det er normalt at hun har lagt sig til rette nu, men om det er normalt at jeg kan mærke hende så langt nede?
Når en baby ligger sig til rette med hovedet ned af så tidligt, så ligger de sig stadig over bækkenbunden. Men her føles det som om hun ligger længere nede nu.

Nååår på den måde 

Jeg tror jeg måske lige havde ringet til en jordemoder eller ihvertfald nævnt det for hende næste gang jeg skulle op til hende, hvis det var mig. 

Anmeld

25. april 2012

l.kjoeller

AnnaKJ skriver:

Hej piger

Åhh de kære mænd

det er tidligere end gennemsnittet, men er ikke sikkert baby står fast endnu og ved nogen sker det bare tidligt. betyder ikke nødvendigvis tidlig fødsel tror jeg

Anmeld

25. april 2012

AnnaK89

UngMor17 skriver:

Nååår på den måde 

Jeg tror jeg måske lige havde ringet til en jordemoder eller ihvertfald nævnt det for hende næste gang jeg skulle op til hende, hvis det var mig. 

Tænker også at jeg nævner det for hende næste gang eller måske for lægen, hende kommer jeg op til om en uges tid.
Synes bare det er voldsomt at man knap kan gå for den bold der ligger mellem benene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.