Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sophie.Hammershøy skriver: Taaak, syns jeg ogs Og det er dine dælme ogs, så sødt! Må ogs få lavet/anskaffet mig sådan en barnevognspude!
Taaak, syns jeg ogs
Og det er dine dælme ogs, så sødt! Må ogs få lavet/anskaffet mig sådan en barnevognspude!
ja, de er virkelig smarte sys jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissTas skriver: Tænkte det kunne være hyggeligt med sådan en tråd, så man kan se hvad andre køber til deres børn.. evt. få lidt inspiration fra hinanden til næste køb her er hvad jeg købte i mandags
Tænkte det kunne være hyggeligt med sådan en tråd, så man kan se hvad andre køber til deres børn.. evt. få lidt inspiration fra hinanden til næste køb
her er hvad jeg købte i mandags
Synes man køber noget hele tiden. haha.. har ligesom dig også købt både barnevognspude og tæppe i retrostof.
Men mit sidste nye køb faldt jeg over i netto. xD
Kaj og Andrea til kun 60 kr. stk... dem måtte vi jo have med hjem. (Nok mere mit behov end Penny's 6½ mdr.)
Mit seneste køb, er denne køredragt her fra okker gokker..
MissTas skriver: skøønt .. ikke dårligt når man kan shoppe udsalg.. jeg hader bare når der er sååå mange mennesker.. hehe
skøønt .. ikke dårligt når man kan shoppe udsalg.. jeg hader bare når der er sååå mange mennesker.. hehe
LeneKE skriver: JEg har så sent som i går været ude at købe nattøj til min søn i str 68, fordi han er vokset ud af det han havde i forvejen Og så fik han lige en vaskebjørn fra Lamaze også Den der pude/stol/støtte tingest, hvor har du købt den??
JEg har så sent som i går været ude at købe nattøj til min søn i str 68, fordi han er vokset ud af det han havde i forvejen
Og så fik han lige en vaskebjørn fra Lamaze også
Den der pude/stol/støtte tingest, hvor har du købt den??
Jeg har købt min hos Fjolletrold (hedder hun også herinde) og den er bare al for Niiice.. det har altså hjulpet meget.. ikke kun i barnevognen, men også når vi har været ude og handle..
det her er mit sidste køb til min prinsesse.. Overalls fra H&M..
http://www.hm.com/dk/product/98570?article=98570-A
Mit seneste køb er denne lækre barnevogn fra Emmaljunga
Har lige købt de her badebukser, da de andre var blevet for små. Og vi skal til babysvømning i morgen -juhuuu det glæder jeg mig til
Også har jeg købt en Ziestha hagesmæk - den som er blå i kanten, men blå, gule og grønne bobler/cirkler Og den er baaare god - nem at gøre ren og sådan.
Sophie.Hammershøy skriver: Må ogs få lavet/anskaffet mig sådan en barnevognspude!
Må ogs få lavet/anskaffet mig sådan en barnevognspude!
Jeg brugte en ammepude, det fungerede også rigtig fint.
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128