Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænkte det kunne være hyggeligt med sådan en tråd, så man kan se hvad andre køber til deres børn.. evt. få lidt inspiration fra hinanden til næste køb
her er hvad jeg købte i mandags
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JEg har så sent som i går været ude at købe nattøj til min søn i str 68, fordi han er vokset ud af det han havde i forvejen
Og så fik han lige en vaskebjørn fra Lamaze også
Den der pude/stol/støtte tingest, hvor har du købt den??
TØJ! Tøj, tøj, tøj.... Fyha Rikke! *slå mig selv over fingrene*
Nej, hvor er de fine dine indkøb . Mit seneste køb var to hvide bodyer til baby, så ikke så spændende at vise frem. Ellers har jeg for nylig været på storshopping hos NameIt efter forårstøj til min datter.
Mine seneste køb er okkergokker smækbukser - et par til nu, og et par i den næste str, da de simpelthen bare er så fine, og super lækre og bløde i stoffet... og et par natdragter fra småfolk og hjort....
MissTas skriver: Tænkte det kunne være hyggeligt med sådan en tråd, så man kan se hvad andre køber til deres børn.. evt. få lidt inspiration fra hinanden til næste køb her er hvad jeg købte i mandags
LeneKE skriver: JEg har så sent som i går været ude at købe nattøj til min søn i str 68, fordi han er vokset ud af det han havde i forvejen Og så fik han lige en vaskebjørn fra Lamaze også Den der pude/stol/støtte tingest, hvor har du købt den??
den har jeg købt af fjolletrold herinde.. hun laver dem selv i det stof man ønsker som hun har på lager.. de er så fede og lækre.. den støtter baby så godt i barnevognen når han/hun kan holde hovedet selv selvfølgelig
An&Jo skriver: mit seneste køb var dette:5 kortærmet body'er fra little one1 langærmet fra little one2 langærmet bluser fra little one2 langærmet trøjer fra smallstuff1 par bukser fra Ziestha1 cardigan fra smallstuff
mit seneste køb var dette:5 kortærmet body'er fra little one1 langærmet fra little one2 langærmet bluser fra little one2 langærmet trøjer fra smallstuff1 par bukser fra Ziestha1 cardigan fra smallstuff
iii så lækker han blir
rikkeregnbue skriver: TØJ! Tøj, tøj, tøj.... Fyha Rikke! *slå mig selv over fingrene*
haha.. FY FY RIKKE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128