Lige et jubel indlæg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Kats

Kæmpe tillykke, hvor er det super flot!!
Skøn måde at slutte et fedt studie på - og jeg kan også se, at du er i fuld gang på arbejdsmarkedet - dejligt
Og hvor er han bare blevet stor og fantastisk kær din lille Alfred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Sofia

Kats skriver:

Kæmpe tillykke, hvor er det super flot!!
Skøn måde at slutte et fedt studie på - og jeg kan også se, at du er i fuld gang på arbejdsmarkedet - dejligt
Og hvor er han bare blevet stor og fantastisk kær din lille Alfred

Hvor dejligt at høre fra dig Kats, troede du helt havde forladt os. Hvordan går det med dig og Elly?

Tak for dine søde ord

Anmeld

10. maj 2012

Line Højdal

Med sådan en andledning SKAL der prales... hvor er det mega sejt gået!! Stort TILLYKKE

Skønne billeder.. der er så vildt hvor store jeres unger ser ud - bare et par måneder ældre end Aske, men jeg føler bare der er laaaaang til til at Aske er sådan en stor dreng

Anmeld

14. maj 2012

Kats

Sofia skriver:

Hvor dejligt at høre fra dig Kats, troede du helt havde forladt os. Hvordan går det med dig og Elly?

Tak for dine søde ord

Hej hej, jamen jeg tror tiden løb lidt fra mig da Elly kom til verden... og så bliver det jo lidt svært at "følge med" når man for sjældent finder herind. Jeg så dog et opslag om et hyggemøde i legeland, hvor jeg tænkte " nu springer vi til", men vi kunne ikke den weekend
Men det går rigtig dejligt

Har I fundet jer til rette i det Nordjyske? Jeg kan se at X også har fundet vejen derop.. hyggeligt

Anmeld

24. juli 2012

Sofia

Kats skriver:

Hej hej, jamen jeg tror tiden løb lidt fra mig da Elly kom til verden... og så bliver det jo lidt svært at "følge med" når man for sjældent finder herind. Jeg så dog et opslag om et hyggemøde i legeland, hvor jeg tænkte " nu springer vi til", men vi kunne ikke den weekend
Men det går rigtig dejligt

Har I fundet jer til rette i det Nordjyske? Jeg kan se at X også har fundet vejen derop.. hyggeligt

Dejligt du kigger forbi ind i mellem

Vi har det rigtig godt i Aalborg, er faldet godt til i den nye lejlighed og jeg er glad for mit job, så det er dejligt. Og ja, super skønt at Ditte og hendes familie også er flyttet herop.

Kender godt det med at tiden løber fra en - bemærk fx hvor sent jeg får svaret på din besked her - sorry.

Alfred trives, han bliver stor og mere dejlig for hver dag der går. Han skal starte i dagpleje til midten af august, efter at have gået hjemme med farmand i 2 mdr. Jeg håber det kommer til at gå fint. Er Elly i dp eller vs? Hun bliver vel også stor. Ihh vil gerne se et billede af hende - evt. i pb eller lukket album

Her får du et af "lille" A!

Knus og hav en dejlig sommer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2012

Kats

Sofia skriver:

Dejligt du kigger forbi ind i mellem

Vi har det rigtig godt i Aalborg, er faldet godt til i den nye lejlighed og jeg er glad for mit job, så det er dejligt. Og ja, super skønt at Ditte og hendes familie også er flyttet herop.

Kender godt det med at tiden løber fra en - bemærk fx hvor sent jeg får svaret på din besked her - sorry.

Alfred trives, han bliver stor og mere dejlig for hver dag der går. Han skal starte i dagpleje til midten af august, efter at have gået hjemme med farmand i 2 mdr. Jeg håber det kommer til at gå fint. Er Elly i dp eller vs? Hun bliver vel også stor. Ihh vil gerne se et billede af hende - evt. i pb eller lukket album

Her får du et af "lille" A!

Knus og hav en dejlig sommer

Rigtig dejligt med en god start på både job og nyt hjem !!!

Og ja tiden suser bare afsted! Elly startede i DP, men er nu i vuggestue. Hun er bare en vidunderlig sød mus - og en bette størrelse på 9 kg/75cm.. så hun er noget mindre end de andre 1,5 årige. Hun er sund og super vaks , hun er bare en petit pige
Det bliver spændende (for både forældre og barn) at Alfred skal starte i dagpleje. Det er jo lidt af en omvæltning i forhold til at gå hjemme og hygge med mor og/eller far. Men det skal nok blive rigtig fint, for det er jo smadder spændende at kigge på nogle andre børn og udvide verdenen med et par nye m2

Han ser i øvrigt bedårende ud en bette fyr - og har så smukke øjne!
Jeg må også hellere poste et billede snart.

Knus og god sommer retur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.