Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver: Tak for endnu et tillykke søde Mette Var det skoldkopper???
Tak for endnu et tillykke søde Mette
Var det skoldkopper???
Næh det var udefinerbare knopper og så tandfrembrud ved siden af som nok er årsag til utilpashed, let feber og pjevseri... Det havde ellers være ok med skoldkopper
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
STORT tillykke FUCK du er for SEJ!!!
Juhuuu TILLYKKE - Hvor er du SEJ
Blærerøv!!
Hvor er du bare god - hatten af for dig!
Tillykke med din nye titel. Det er bare en fantastisk fornemmelse, når man er færdig, og man ved, at fra nu af, er det slut med bøger, studier, lektier, specialer osv. Nu gælder det kun om at tjene penge!
Kit skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
TAK
Maria-s skriver: STORT tillykke FUCK du er for SEJ!!!
TAK - jeg er også bare HELT vildt glad
Lilje82 skriver: Juhuuu TILLYKKE - Hvor er du SEJ
piadas skriver: Blærerøv!! Hvor er du bare god - hatten af for dig! Tillykke med din nye titel. Det er bare en fantastisk fornemmelse, når man er færdig, og man ved, at fra nu af, er det slut med bøger, studier, lektier, specialer osv. Nu gælder det kun om at tjene penge!
TAK Selvom du kalder mig blærerøv
Men ja, jeg er i fuld gang med at tjene penge i dobbelt A. Og det er fedt. Men hey den der to måneders sommerferie man havde som studerende.. den var da egentlig ikke så dårlig? NYD den i år Mettemus! For os alle!!!
Har jeg forresten sagt at vi har fundet en lejlighed?
Sofia skriver: TAK Selvom du kalder mig blærerøv Men ja, jeg er i fuld gang med at tjene penge i dobbelt A. Og det er fedt. Men hey den der to måneders sommerferie man havde som studerende.. den var da egentlig ikke så dårlig? NYD den i år Mettemus! For os alle!!! Har jeg forresten sagt at vi har fundet en lejlighed?
Ja, den kan man godt komme til at savne! Men jeg savner IKKE lektierne!
Ja, du har sagt, at I har fundet en lejlighed i ø-gade-kvarteret.
Igen: DU ER SÅ SEEEEJ!!!!
Stort tillykke ven!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128