Ved ikke hvad jeg vil med det her, men har bare lige brug for at komme lidt ud med det hele..
Har det bare rigtigt svært for tiden, jeg er 21 og bor sammen med min kæreste og vores lille søn. Min far har leukæmi og har lige fået at vide at hans medicin ikke virker (igen

), og han nu har tilbage at få lavet en rygmarvstransplantation (staves), hvor han skal igennem hård kemo og isolation.. Det er så også lidt 50/50 om han så bliver rask, og hvis han ikke gør, ja så er der ikke mere at gøre

Jeg har altid haft et dårligt forhold til ham, men det ændrer jo ikke på at han er min far, og jeg har det super svært med det, og tror et eller andet sted det bare gør mig mere frustreret hvis det skal ende på den måde.. Det hele skræmmer mig utroligt meget, også fordi jeg det sidste år hvor man har vidst han havde sygdommen jo nok bare har skubbet det ud af mine tanker, da man jo ikke kan se på ham at han er syg.. Men det kommer man jo til, når han taber håret og taber sig.. (han har altid været langhåret)
Men en ulykke kommer sjældent alene.. Min kære faster er også lige blevet indlagt på psykiatrisk afdeling og min bedsteveninde har måske fået livmoderkræft..

Syntes bare det er rigtig mange ting, og har rigtig rigtigt svært ved at holde humøret oppe når jeg går hjemme med min lille dreng, men bliver jo nød til at være stærk for hans skyld.. Men det medfølger så at jeg tit ikke sover det halve af natten, hvor jeg græder eller får angst anfald..
og oven i alt det l*rt er mit forhold til kæresten også bare ved at gå helt i vasken, så føler mig bare virkeligt alene i verden..
Det er bare noget f*cking sh*t!!!
Undskyld mit udbrud, havde bare virkelig brug for at komme ud med noget af det..