ej altså tøser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Louise mortil4

så tillader man sig lige at tage en dag i Herning sammen med manden og rigtig hygge sammen inden jeg skulle scannes i eftermiddag, også kommer man her ind også har i bare haft mega gang i den. Altså når jeg bare er her hjemme og har hele dagen til jer, så sker der ikke det store.

Nå men i morgen kl 8,30 skal vi møde ind på FG så vi kan få gang i den her fødsel og få lille pigen ud til os. Lægen scannede hende til ca 4000 g så en stor fin pige ser det ud til. Vil i ikke godt xxx fingre for at der kommer gang i det rimelig hurtigt i morgen.

Knus Louise 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Tynen

Jeg krydser alt hvad jeg kan!!
Det bliver da bare SÅ spændende!!!!

Held og lykke med imorgen!

Anmeld

14. april 2009

Plysbjørnen

Held og lykke med i morgen... Håber at alt går vel...

Var lige vel at skrive let og smertefrit, men det bliver det jo nok ikke helt...

Anmeld

14. april 2009

linemus

Ej, hvor spændende! Hold da op, er det allerede tid? Krydser alt hvad jeg kan og glæder mig til at høre nyt. Er det ikke vildt, at I skal have nr.4 nu? Allerede? Forstår den store det? (hvor gammel er det nu hun er?)

Knus Line

Anmeld

15. april 2009

Louise mortil4

tak tøser.

Line jo det er helt vildt at det er nu nr 4 kommer, er så nervøs at jeg ryster lige nu. Ja Freja ved godt at vi skal ha en lille søster nu og glæder sig vildt meget til at mormor og morfar kommer og henter hende i aftermiddag.

Skal nok opdatere såsnart der er tid til det.

Knus Louise

Anmeld

15. april 2009

Mie A

Held og lykke med det hele i dag! Glæder mig til en baby-opdatering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.