Hvad skal I lave i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

234 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. april 2009

linemus

Jeg troede jeg skulle hygge med manden og en god film, han har nemlig fri indtil torsdag, men han skal spille wow - en aftale med hans guild (tror jeg det hedder) som jeg bare havde glemt. Så nu må jeg underholde mig selv. Kan selvfølgelig altid rydde et eller andet op Kan også puste det badebassin jeg har liggende i badeværelset op og få det gjort ordenligt rent, så jeg kan lave boldebad til ungerne... Eller æde en masse kage og glo meningsløst fjernsyn... Eller være afsindig fornuftig og lave portfolio med mine studieprojekter, så jeg snart kan få sendt nogle ansøgninger (men så skal jeg sidde ved min gamle langsomme bærbare) Jeg kan selvfølgelig også spille GuitarHeroes på wii'en, men føler mig lidt for doven til at stå op. Sikke mange muligheder. Sikke doven jeg er...

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Tynen

Har haft totalt klumme/TV-aften.
Har næsten fået gjort den næste klumme færdig over en god omgang DUM, Baronessen, Slemme slemme piger og De enestående - Nice!
Min kæreste havde nemlig en date med bilen i aften - Dobbelt nice

Du har dælme ellers givet den gas herinde idag

Anmeld

14. april 2009

linemus

Tynen skriver:

Har haft totalt klumme/TV-aften.
Har næsten fået gjort den næste klumme færdig over en god omgang DUM, Baronessen, Slemme slemme piger og De enestående - Nice!
Min kæreste havde nemlig en date med bilen i aften - Dobbelt nice

Du har dælme ellers givet den gas herinde idag

Ja, vi kan jo ikke have, at der er nogen, der tror, vi er ved at dø ud, når de kigger herind, vel?

Glæder mig til at læse din klumme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.