Har hovedet sat sig fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

CaWi

Var også selv til det, forhåbentlige, sidste JM besøg i går (39+0)

Baby blev skønnet til 3700 gram, og hovedet stod fast (har det dog gjort siden uge 29)

Men puha, nu vil jeg da gerne have den ud. Håber SÅ meget at min JM ikke er super god til at gætte vægten, for at skulle føde en på knapt 4 kilo.... Så er det jo næsten ikke en baby mere, men et barn

Fik en ekstra tid igen på næste tirsdag, hvis jeg nu ikke har født endnu. Men hold da op hvor er vi bare utålmodige. Og i længden er det godt nok også lidt trættende, hver dag at skulle besvare sms'er, med at der endnu ikke er sket noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Guldimaven

Nej, her står hovedet ikke fast endnu..

Anmeld

25. april 2012

Monis

MariaJ skriver:

Jeg vil heller ikke bekymre dig unødigt, og det kan jeg godt se, at jeg måske har gjort nu, men lige netop den kommentar efter fødslen af min datter har altid naget mig lidt.

Hun kom ud vaginalt, og fødslen gik i gang af sig selv, så det er ikke sådan at det nødvendigvis er et varsel om problemer.

Nu har jeg læst lidt om det på nettet, og der står(de fleste steder), at det ikke gør noget. -Og at det højst sandsynligt vil falde ned inden fødslen eller lige når fødslen starter.

Meeeen når jeg kommer ind på fødegangen, vil jeg da (som det første) bede dem om at tjekke at hovedet er, hvor det skal være. For hvis der er en grund til, at det ikke kan komme derned eller andet, så vil jeg hellere vide det først i processen!

Men mon ikke hun selv gør det snarest?! Hun har 8 dage endnu

Men igen tak for info - jeg synes det er rart at vide så meget som muligt om det!

Anmeld

25. april 2012

MariaJ

Monis skriver:

Nu har jeg læst lidt om det på nettet, og der står(de fleste steder), at det ikke gør noget. -Og at det højst sandsynligt vil falde ned inden fødslen eller lige når fødslen starter.

Meeeen når jeg kommer ind på fødegangen, vil jeg da (som det første) bede dem om at tjekke at hovedet er, hvor det skal være. For hvis der er en grund til, at det ikke kan komme derned eller andet, så vil jeg hellere vide det først i processen!

Men mon ikke hun selv gør det snarest?! Hun har 8 dage endnu

Men igen tak for info - jeg synes det er rart at vide så meget som muligt om det!

Det lyder som en god plan .

for at hovedet står helt som det skal og bare ikke lige har fået møvet sig på plads endnu.

Anmeld

25. april 2012

Monis

CAWI skriver:

Var også selv til det, forhåbentlige, sidste JM besøg i går (39+0)

Baby blev skønnet til 3700 gram, og hovedet stod fast (har det dog gjort siden uge 29)

Men puha, nu vil jeg da gerne have den ud. Håber SÅ meget at min JM ikke er super god til at gætte vægten, for at skulle føde en på knapt 4 kilo.... Så er det jo næsten ikke en baby mere, men et barn

Fik en ekstra tid igen på næste tirsdag, hvis jeg nu ikke har født endnu. Men hold da op hvor er vi bare utålmodige. Og i længden er det godt nok også lidt trættende, hver dag at skulle besvare sms'er, med at der endnu ikke er sket noget

Hold da op en stor baby!!

Min baby blev skønnet til 3200-3300 g. Så den, mente hun, blev en 3500-3600 g. ved fødslen. Men ja nu må vi se, hvor gode de er til at gætte vægten?!

Ja, jeg er godt nok også ved at være utålmodig nu!!! Det er som om, man går i sin egen lille boble og bare venter og venter. Det er en mærkelig følelse! -Det er lidt ligesom, at hele verden bare står stille og alt venter, indtil man har født sin gldklump, og man kan tage hul på et nyt og fantastisk kapital af ens liv

-Jeg kan næsten ikke vente mere nu

Anmeld

27. april 2012

UngMor17

Monis skriver:

Hej piger

Jeg var til (måske) sidste jordemoderbesøg i dag. Er 38+5. Desværre havde min egen jordemoder ikke selv flere tider, så jeg måtte ind til en helt ny. ØV!

Men hun sagde, at hovedet stadig ikke er faldet helt ned i bækkenet endnu, og at hun derfor ikke står fast dernede. -Hun sagde, at det måske først ville gøre det, når fødslen var gået i gang.

Så nu er jeg lidt nysgerrig - har jeres babyers hovedet "sat" sig fast?

Wiiii - det er jo maj lige om lidt - kan I også mærke spændingen og sommerfuglene i maven????!!!!

Hilsen Monica.

Ih hvor dejligt for dig du snart har termin!  fingre for du føder på dagen!  

Ja min lille baby's hoved satte sig fast og endda ret dybt ned for 2 uger siden cirka. Men det er jo også så forskelligt fra person til person. Er sikker på din lille baby når at sætte sig ordentlig fast, det håber jeg ihvertfald!  Held og lykke med det hele! 

Anmeld

27. april 2012

Kruse90

Her står Filucca også godt fast og dybt i bækkenet
Det har hun gjort siden uge 37.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.