Jubbii vi har nu sat start tidspunkt på projekt baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.074 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Lund18

Så har vi endelig fundet ud af hvornår p-pillerne skal gemmes væk!!

Og jeg glæder mig sindsygt til septmeber måned hvor vi ligger pillerne på hylden og krydser finger!

Nu er jeg så nået til det punkt hvor jeg gerne vil forberede mig lidt uden at virke alt for overdreven,, så jeg tænker på at få købt nogen baby bøger om alt der er rart at vide lidt om, har i nogen gode forslag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Troldemommi

kan godt huske den spænding man havde da beslutningen var taget, så held og lykke med projekt bebs håber du bliver gravid hurtigt :-)

Monica

Anmeld

25. april 2012

foto på lærred

Lund18 skriver:

Og jeg glæder mig sindsygt til septmeber måned hvor vi ligger pillerne på hylden og krydser finger!

Nu er jeg så nået til det punkt hvor jeg gerne vil forberede mig lidt uden at virke alt for overdreven,, så jeg tænker på at få købt nogen baby bøger om alt der er rart at vide lidt om, har i nogen gode forslag??

Spændende

Gå evt. på biblo og lån nogle og så når du bliver gravid og gerne vil have din egen bog, så har jeg hørt at Politikens graviditetsbog skulle være god

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

25. april 2012

morbibi

Lund18 skriver:

Husk at starte med folinsyre 3 mdr før projekt baby

Anmeld

30. april 2012

SABN

Hvor dejligt!

Hjemme hos os har vi også besluttet, at starte projekt-baby til september, så måske vi kommer til at følges

Ønsker jer held og lykke når tiden kommer!

Anmeld

19. maj 2012

Miss-86

Vi skal også til september, men puuha jeg er sååå skruk at jeg synes der er SÅ lang tid til

Anmeld

19. maj 2012

MorTilVictoria

morbibi skriver:

Husk at starte med folinsyre 3 mdr før projekt baby

hvad gør det syre?  

Anmeld

19. maj 2012

DitteFisk

Lund18 skriver:

Jeg kender alt for godt spændingen Vi starter om 13 dage, d. 1. juni. Og jeg har ventet siden august sidste år hvor vi planlagde det. 

Jeg har i forvejen gravidtetsbøger og så har jeg købt gravitamin og hentet en cyklus-app til min mobil ;D

Anmeld

19. maj 2012

morbibi

MorTilVictoria skriver:

hvad gør det syre?  

Folinsyre skulle forebygge rygmarvsbrok hos ens foster, så vidt jeg husker. Ikke at fosteret får det uden folinsyre, men nogle gør

Anmeld

23. maj 2012

Mulle82

Ihh hvor er det spændende for jer

Vi starter om 4 uger - glæder mig også bare så meget. Kan næsten ikke vente mere

Folinsyre gør at man mindsker risikoen for at ens lille baby får rygmarvsbrok. Det er rigtig vigtigt at tage, nogle steder står der 2 mdr før andre 3. Det skal tages helt ind til 12 graviditetsuge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.