baby84 skriver:
Hej.. Jeg tror jeg sidder med lidt samme fornemmelse som dig. Vores bette mand er hver gang blevet spået til at være ret stor. I uge 32 svarede han til to uger større end gennemsnittet, men pludselig i uge 34 var han helt alm. Det gjorde mig lidt utryg, da jeg så tænkte at han ikke længere tog så godt på. Var derfor til scanning i uge 35+1 og igen i dag i 38+0. I 35 vejede han 2700 og hun mente i dag at han vejede 3100-3200. Han tager altså ikke nær så hurtigt på her til sidst, men så længe han voskede som han gjorde var det fint i følge jordemoderen. Bare en underlig fornemmelse at han pludselig er 4 dage mindre end gennemsnittet når han for 6 uger siden var 14 dage strørre.Det blev lidt rodet, men ville egentlig bare forklare at vi er i samme situation og at vi fik at vide at vægten var super fint så længe han tog på og det gjorde han jo. Alt var samtidig som det skulle være med navlesnor og fostervand.
Jo det lyder til vi sidder med samme følese.,
Man undre sig jo over at det ikke er her til sidst de tager en masse på, men at det er i starten / midten. Og i langtid fik vi afvide vores lå over gennemsnittet og vi skulle regne med en stor baby..
Så til jordemor besøg i uge 35 skønner de hende til 2500, og igår uge 38 til 3100. Så der må jo alligvel være sket noget..
Vi har så ikke fået vores scannet siden uge 29, men jeg er da godt nok spændt på hva hun vejer når hun endelig kommer ud :/
Anmeld