hvor hurtigt blev du gravid efter en spontan abort????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2009

Muffinmus

Jep....efter min MA gik der 2 år men ....
efter min SA, VOILA, gravid inden jeg overhovedet fik min mens igen og fik en dejlig lillesøster
Gad vide om der er noget om det drengehalløj..havde en MA først, så fik jeg min søn, så fik jeg en SA og så en pige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mumto3 skriver:

I følge den statistik jeg så dengang, så er det bare én gang, og alle dem jeg kender som har en søn som den første og som havde en SA, de har alle kun haft én SA, før de fik det næste barn. Så der skulle være rigtig gode muligheder for dig!!!

jamen det lyder da bare rigtig godt... dejligt at høre... der køre mange tanker i ens hoved, når man mister et foster...

Anmeld

15. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

MariaE skriver:

Jep....efter min MA gik der 2 år men ....
efter min SA, VOILA, gravid inden jeg overhovedet fik min mens igen og fik en dejlig lillesøster
Gad vide om der er noget om det drengehalløj..havde en MA først, så fik jeg min søn, så fik jeg en SA og så en pige..

ja det ku være meget sjovt at vide om der var noget om det... det lyder jo rigtig nok... der er gået lidt over en måned nu, og jeg har ikke fået mens, jeg aner bare ikke hvornår man skal tjekke, fordi jeg så ikke ved hvornår min mens ligger nu... hmm... tog en test i søndags (negativ) men ved jo ikke om det er fordi jeg er for tidligt på den...de to gange jeg har været gravid, har den været der i første hug og jeg har vist det med det samme inden jeg tog en test og føler lidt at den er der igen... jeg må se tiden an...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.