hvor hurtigt blev du gravid efter en spontan abort????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.846 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

ja som overskriften siger, hvornår blev i gravid efter en spontan abort???
er der nogen der er blevet det inden for en måned efter... sidder bare og tænker hvornår man får sin næste æl.
håber på nogen svar!!!
god dag til jer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Kloster

Hej.

Allerførste gang, jeg blev gravid, fik jeg en spontan abort. 2 mdr efter ventede jeg Rasmus, som er 11 år nu.

Kloster

Anmeld

14. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Kloster skriver:

Hej.

Allerførste gang, jeg blev gravid, fik jeg en spontan abort. 2 mdr efter ventede jeg Rasmus, som er 11 år nu.

Kloster

okay, hvor dejligt. håber også det går stærkt for os... tak for dit svar...

Anmeld

14. april 2009

katrinex4

Havde en SA i uge 5-6 stykker, 4 uger efter sad jeg igen med en positiv test, hun er lige blevet 5 år

pøj, pøj med det

Anmeld

14. april 2009

Mumto3

Jeg havde en SA i uge 6 og efter min 'første mens' blev jeg gravid igen.

Held og lykke!

Anmeld

14. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

katrinex4 skriver:

Havde en SA i uge 5-6 stykker, 4 uger efter sad jeg igen med en positiv test, hun er lige blevet 5 år

pøj, pøj med det

hvor er det dejligt at høre... havde du så haft din mens først...

Anmeld

14. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mumto3 skriver:

Jeg havde en SA i uge 6 og efter min 'første mens' blev jeg gravid igen.

Held og lykke!

mange tak, håber den er der første gang...

Anmeld

14. april 2009

Mumto3

Min førstefødte var en dreng, og det var i min graviditet efter ham at jeg havde en SA. Dengang læste jeg et sted at hvis man har fået en dreng, så har man en lille forhøjet risiko for at få en SA efterfølgende , (noget med de drengehomoner der har været i kroppen under den tidligere graviditet).

-om det passer eller ej, aner jeg ikke, men efterfølgende har jeg ikke kunne lade være med at bide mærke i det hver gang nogen oplever en SA efter et drengebarn.

(nu ved jeg ikke lige hvad køn dit første barn er, så det er ikke myntet på dig, jeg kom bare lige i tanke om det).

godnat herfra :-)

Anmeld

14. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mumto3 skriver:

Min førstefødte var en dreng, og det var i min graviditet efter ham at jeg havde en SA. Dengang læste jeg et sted at hvis man har fået en dreng, så har man en lille forhøjet risiko for at få en SA efterfølgende , (noget med de drengehomoner der har været i kroppen under den tidligere graviditet).

-om det passer eller ej, aner jeg ikke, men efterfølgende har jeg ikke kunne lade være med at bide mærke i det hver gang nogen oplever en SA efter et drengebarn.

(nu ved jeg ikke lige hvad køn dit første barn er, så det er ikke myntet på dig, jeg kom bare lige i tanke om det).

godnat herfra :-)

jeg har en søn, så det lan da godt være at det er rigtigt...er det så noget der vil gentage sig eller er det bare en engangs forstilling, ved du det??? godnat til dig også...

Anmeld

15. april 2009

Mumto3

I følge den statistik jeg så dengang, så er det bare én gang, og alle dem jeg kender som har en søn som den første og som havde en SA, de har alle kun haft én SA, før de fik det næste barn. Så der skulle være rigtig gode muligheder for dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.