Nogen som spiller golf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2008

Marco2

Synes nu det er rimeligt begrænset hvor meget motion man får..... I skal nok ikke regne med at komme i form eller tabe Jer... Man står bare op og svinger med armene. Boksningen er lidt hårdt for armene, men jeg vil tro det bliver lidt trivielt i længden hvis man skal bruge det som "motion". Så er det sgu bedre at komme ud at spille golfen irl, eller dyrke anden sport. Men det er skide skægt, og for sådan nogle konkurrence mennesker som os herhjemme, er det alletiders.

McB - du siger bare til, så er jeg klar. Der er jo også pay-and-play baner rundt omkring, som man kan spille på inden man får banetilladelse. (P.S. tjekkede lige hcp og jeg har 16,6)

AG - klar på babytræf hos Bacon

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

ka li ja

hvad betyder et handicap på 16.6
betyder det at du er 16.6 % handicappet? altså gangbesværet eller noget........8D

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

Nej, for at få golfkørekort, skal man tage en intelligenstest. Baseret på ens IQ, får man så tildelt handicap.
Hvilket vil sige at 16,6, så er man rimelig langt med fremme i bussen.
Den dårligste score man kan have er 72.

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

Mebach skriver:

Nej, for at få golfkørekort, skal man tage en intelligenstest. Baseret på ens IQ, får man så tildelt handicap.

flot mædde!!! ja da.... måske dit hcp er 72 så!!!

aj hvordan er det nu rigtigt??

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

Mebach skriver:

flot mædde!!! ja da.... måske dit hcp er 72 så!!!

aj hvordan er det nu rigtigt??

Det ved jeg jo ikke endnu, er jo ikke startet.
Men eftersom mit mellemnavn er S.H., kommer mit starthandicap nok mellem 40-50.

Anmeld

9. marts 2008

Marco2

Ja, det er lidt ligesom da jeg skulle optages i MENSA. Men i golf bliver man også vurderet ud fra sin opførsel og pli, og det er så her jeg skal forbedre mig lidt. Men går om sommeren på et kursus af Emma Gad for at blive lidt bedre.

Så det er derfor at jeg godt kan være lidt nervøs for om Bacon nigensiden får sit kørekort...

AG

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

hvad har hcp med efternavn at gøre... nu må du lige komme ind i kampen og spørge manden!!!
jeg går i skuret nu og forventer et fornuftigt svar når jeg kommer igen!!!!!!8D8D(L)

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Ja, det er lidt ligesom da jeg skulle optages i MENSA. Men i golf bliver man også vurderet ud fra sin opførsel og pli, og det er så her jeg skal forbedre mig lidt. Men går om sommeren på et kursus af Emma Gad for at blive lidt bedre.

Så det er derfor at jeg godt kan være lidt nervøs for om Bacon nigensiden får sit kørekort...

AG

Ha ha, M2.
As if...

Om jeg fatter du gider Mensa. Det er da for nemt.

Desuden: hvordan er den nu?
Emma gad, jeg gider ikke?

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

Marco2 skriver:

AG

fuck hvor er i bare forfærdelige......
jamen så må jeg vel spørge nogle fornuftige mennesker en dag hvis jeg vil ha et fornuftigt svar. klåge åger!!!!!;)8D

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

ka li ja skriver:

hvad har hcp med efternavn at gøre... nu må du lige komme ind i kampen og spørge manden!!!
jeg går i skuret nu og forventer et fornuftigt svar når jeg kommer igen!!!!!!8D8D(L)

Mit navn: Mette Sherlock Holmes Bach = Super handisap allerede fra starten. (Da S. H. jo er en af de luneste boller i kurven)

Ej, man starter på X i handicap (72 eller 54 - alt efter hvilken klub man skal spille i)
Jo bedre man bliver, jo mere går man ned i handi. Man spiller sig ned.

Handicap er en LANG forklaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.