Nogen som spiller golf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

Rasmine

Jeg skal til at starte. Min svigerfamilie er bidt af en golfbold, og sidste år fik jeg et komplet golfsæt i fødselsdagsgave. Nogen som sagde: HINT? Problemet er bare at jeg HADER at være nybegynder. -Men glæder mig til at starte med at "gå til noget" igen. Tynen eller andre fra området, vil du/I ikke være med til at spille? Mette - lidt af en teenager på det område, vil helst ha' en ligestillet at følges med til at starte på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

linepaaske

Ja men kun på nintendo wii :D

Anmeld

8. marts 2008

Rasmine

He he...
Da vores nabo kom slabende hjem med den maskine, fik Lars julelys i øjnene.
Så mon ikke også den maskine snart bliver smuglet ind her.

Er det ikke helt vildt hårdt at spille det "på maskine", synes jeg at jeg hørte én sige?

Anmeld

8. marts 2008

linepaaske

Næ men kanonsjovt... jo boksningen er, 1. gang jeg prøvede skulle jeg afreagere for Sverkes manglende søvn, og alle de andre skreg af grin for cyber-manden fik for hårdt tæv og blev knock-outet. Jeg stod total svedig tilbage og havde vildt ondt i armene næste dag. Min dreng på 4 år er temmelig ferm til det. Vi spilllede bowling en dag og med en besynderlig teknik (læs: "kuglen" mellem benene og et kast plus et hop op i luften) lavede han fandme 3 strikes i træk, så hvad tror du vi voksne gjorde???Ja man skulle nok have været der. Men den kan klart anbefales, kan godt give motion. Til april kommer der et "wii fit" fitness program med en trykfølsom plade til...
Hold kæft det kan være jeg skulle skifte branche og blive wwi-sælger 8D

Anmeld

8. marts 2008

Marco2

Hehe.. bacon...dig på en golfbane...8D

Men spiller begge dele.

Har spillet igennem nogle år. Er medlem i Odder. Vil sgu da gerne med dig ud at spille :)

Og vi har også en wii :D Har lige tæsket tennis og bowling i et par timer. Min kærestes lillebror er her, så den får max gazzz.

AG - som da nok skal gi Bacon en lektion 8D

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

Marco2 skriver:

Hehe.. bacon...dig på en golfbane...8D

Men spiller begge dele.

Har spillet igennem nogle år. Er medlem i Odder. Vil sgu da gerne med dig ud at spille :)

Og vi har også en wii :D Har lige tæsket tennis og bowling i et par timer. Min kærestes lillebror er her, så den får max gazzz.

AG - som da nok skal gi Bacon en lektion 8D

he he, AG, tænker du på regler og etikette på en golfbane, og så mig?
-Tja, forstår dig sgu egentlig godt. ;)

Hva er dit handicap?
Og ja, synes også vi sku ta et runde, engang når jeg når så langt.
Har været på træningsbanen et par gange med Lars, men det er sgu ikke til at holde ud når der står én og kommer med gode råd hele tiden ( i al fald ikke når det er ens kæreste) +o(

Anmeld

9. marts 2008

Marco2

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hva er dit handicap? Og ja, synes også vi sku ta et runde, engang når jeg når så langt. Har været på træningsbanen et par gange med Lars, men det er sgu ikke til at holde ud når der står én og kommer med gode råd hele tiden ( i al fald ikke når det er ens kæreste) +o([/citat] Kender godt det med at der står én og gi'r råd hele tide..."Jamen så hold da din kæft og gi' mig en chance til lige selv at finde ud af lidt!!!" >(... Blev nødt til at lægge golfen på hylden da jeg blev indlagt med symptomer på for tidlig fødsel i uge 33, så det er sgu ved at være længe siden jeg har været ude, så jeg kan sgu kke helt huske mit hcp men en 16-18 stykker, mener jeg det er... AG - som glæder sig til at komme ud at spille golf med McBacon

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hva er dit handicap? Og ja, synes også vi sku ta et runde, engang når jeg når så langt. Har været på træningsbanen et par gange med Lars, men det er sgu ikke til at holde ud når der står én og kommer med gode råd hele tiden ( i al fald ikke når det er ens kæreste) +o([/citat] Kender godt det med at der står én og gi'r råd hele tide..."Jamen så hold da din kæft og gi' mig en chance til lige selv at finde ud af lidt!!!" >(... Blev nødt til at lægge golfen på hylden da jeg blev indlagt med symptomer på for tidlig fødsel i uge 33, så det er sgu ved at være længe siden jeg har været ude, så jeg kan sgu kke helt huske mit hcp men en 16-18 stykker, mener jeg det er... AG - som glæder sig til at komme ud at spille golf med McBacon [/citat] WHAT??? En 16-18 stykker, jammen, du er jo nærmest pro så. Lars er under 5, det er til at kaste op over. Vi kører totalt på hinanden, nåe det kommer til spil, og om det at vinde. Ingen af os gider tabe. Godt så, så aftaler vi at ligeså snart jeg er klar til "det rigtige" golf, så siger jeg lige til. Så skal du fanme få lammetæv!

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

Mebach skriver:

He he...
Da vores nabo kom slabende hjem med den maskine, fik Lars julelys i øjnene.
Så mon ikke også den maskine snart bliver smuglet ind her.

Er det ikke helt vildt hårdt at spille det "på maskine", synes jeg at jeg hørte én sige?

tror det er mig du tænker på her?
og fååååårk jeg har haft ondt i mine arme...det lorte boksning...ha ha...men tror sørme det kan fjerne mormor-vingerne!

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

jeg spiller kun golf på ps3, men det ku da godt være vi sku ha os en wii. morten har nævnt det. er helt 100 på vi får en bare jeg gir lov(læs_får råd)
det er sgu da fedt man kan få motion samtidig8D
så gider man også når det regner;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.