koensvorter under graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Gravid2012

Team Putte skriver:

Jeg mener at have læst et eller andet om at de kan smitte ved selve fødslen hvis de er i udbrud der.. Men ellers tror jeg ik der er nogen fare på færde

ja havde jeg nemlig ogsaa hoert.. men jeg skal nemlig ha kejsersnit, saa maaske ikke under kejsersnit, hvad tror du ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Team Putte

1234567890 skriver:

ja havde jeg nemlig ogsaa hoert.. men jeg skal nemlig ha kejsersnit, saa maaske ikke under kejsersnit, hvad tror du ?

Så tror jeg ik der er nogle farer overhoved... Der kommer barnet jo ik i kontakt med vorterne som hvis du skal føde normalt

Anmeld

24. april 2012

Gravid2012

Team Putte skriver:

Så tror jeg ik der er nogle farer overhoved... Der kommer barnet jo ik i kontakt med vorterne som hvis du skal føde normalt

YES haaber at laegen siger det samme ej hvor er de altsaa bare traelse...

Anmeld

24. april 2012

Team Putte

1234567890 skriver:

YES haaber at laegen siger det samme ej hvor er de altsaa bare traelse...

Kan forestille mig det er mega irriterende! Oz at gå og være i tvivl om man kan smitte sit barn, det er en bekymring man godt kunne have været foruden..

Anmeld

24. april 2012

mor2011_

de smitter under fødslen  kun hvis du har dem i fødselskanalen og ikke rund omkring din læge kan henvise dig til sygehuset så de kan blive fjernet der hvis du får mange under graviditeten så det er måske derfor du skal komme 

Anmeld

24. april 2012

Gravid2012

mor2011_ skriver:

de smitter under fødslen  kun hvis du har dem i fødselskanalen og ikke rund omkring din læge kan henvise dig til sygehuset så de kan blive fjernet der hvis du får mange under graviditeten så det er måske derfor du skal komme 

indtil videre har jeg kun haft dem rundt omkring, og skal ha kejsersnit... saa maa haabe der ingen fare for smitte er...

uhh, glaeder mig lige pludselig ikke til paa fredag...

Anmeld

24. april 2012

Fenja09

1234567890 skriver:

okay men det er helt sikkert vorterne, da de kommer og gaar hele tiden.. er det rigtig at barnet kan blive smittet under foedsel? men jeg skal ha kejsersnit, saa maaske ikke?

Nej barnet bliver ikke smittet under fødslen, det er 100 % sikkert. uanset om det er vaginal eller kejsersnit. Det ville være noget andet, hvis det var Herpes.

/Fenja

Anmeld

24. april 2012

Fenja09

mor2011_ skriver:

Undskyld jeg lige blander mig, men det er altså ikke korrekt hvad du skriver. Kondylomer kan ikke skade barnet på nogen måder - det eneste de kan gøre er at hvis man har ekstremt mange i fødselskanalen er det bedste nok et kejsersnit, men det skyldes at kvinden kan have svært ved at føde barnet - ikke at barnet bliver smittet.

/Fenja

Anmeld

24. april 2012

mor2011_

Fenja09 skriver:

Undskyld jeg lige blander mig, men det er altså ikke korrekt hvad du skriver. Kondylomer kan ikke skade barnet på nogen måder - det eneste de kan gøre er at hvis man har ekstremt mange i fødselskanalen er det bedste nok et kejsersnit, men det skyldes at kvinden kan have svært ved at føde barnet - ikke at barnet bliver smittet.

/Fenja

jeg har altid hørt at de kan smitte barnet 

Anmeld

24. april 2012

LilleChelle

1234567890 skriver:

okay... saa der er behandling? er det farligt for barnet at jeg har koensvorter (hvis du ved det) ?

Jeg ved ikke om det er farligt for barnet. Det må du hellere spørge din læge om .. 

Den billige creme som ikke må bruges hedder: Wartec. 

Jeg ved ikke hvad den anden hedder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.