koensvorter under graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Gravid2012

Jeg har haft koensvorter omkring et aar siden, og de gik egentlig hurtig vaek med noget cream laegen gav mig. Men nu her under min graviditet er der kommet en vorte. Ringede til laegen og hun sagde jeg ikke maa putte den cream paa naar jeg er gravid. Hun siger jeg skal komme paa fredag. Hvad tror i saa hun vil goer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Gravid2012

24. april 2012

LilleChelle

Hun vil nok kigge på den, og se om den skal behandles. 

- Man kan få to forskellige cremer, hvor den ene koster en bondegård, og det er denne der må bruges af gravide. 

Anmeld

24. april 2012

Team Putte

1234567890 skriver:

Jeg har haft koensvorter omkring et aar siden, og de gik egentlig hurtig vaek med noget cream laegen gav mig. Men nu her under min graviditet er der kommet en vorte. Ringede til laegen og hun sagde jeg ikke maa putte den cream paa naar jeg er gravid. Hun siger jeg skal komme paa fredag. Hvad tror i saa hun vil goer?

Øv

Ja kønsvorter er jo en af de sygdomme kroppen aldrig slipper helt og som kan bryde ud igen og igen, desværre

Men mon ik der findes en eller anden form for behandling når man er gravid oz!

Anmeld

24. april 2012

Gravid2012

LilleChelle skriver:

- Man kan få to forskellige cremer, hvor den ene koster en bondegård, og det er denne der må bruges af gravide. 

okay... saa der er behandling? er det farligt for barnet at jeg har koensvorter (hvis du ved det) ?

Anmeld

24. april 2012

Gravid2012

LilleChelle skriver:

kan du huske navnet paa cremen?

Anmeld

24. april 2012

Gravid2012

Team Putte skriver:

Øv

Ja kønsvorter er jo en af de sygdomme kroppen aldrig slipper helt og som kan bryde ud igen og igen, desværre

Men mon ik der findes en eller anden form for behandling når man er gravid oz!

ja det er saaaaaaaaa traels, de kommer og gaar.. men havde haabet paa de ikke ville komme i min graviditet... ved du om det er farlig for barnet ?

Anmeld

24. april 2012

Fenja09

Jeg tror ikke de behandler dig så længe du er gravid. Hun vil sikkert bare konstatere at det er condylomer. Det er ikke farligt for barnet at du har det, heller ikke under fødsel.

/Fenja

Anmeld

24. april 2012

Team Putte

1234567890 skriver:

ja det er saaaaaaaaa traels, de kommer og gaar.. men havde haabet paa de ikke ville komme i min graviditet... ved du om det er farlig for barnet ?

Jeg mener at have læst et eller andet om at de kan smitte ved selve fødslen hvis de er i udbrud der.. Men ellers tror jeg ik der er nogen fare på færde

Anmeld

24. april 2012

Gravid2012

Fenja09 skriver:

Jeg tror ikke de behandler dig så længe du er gravid. Hun vil sikkert bare konstatere at det er condylomer. Det er ikke farligt for barnet at du har det, heller ikke under fødsel.

/Fenja

okay men det er helt sikkert vorterne, da de kommer og gaar hele tiden.. er det rigtig at barnet kan blive smittet under foedsel? men jeg skal ha kejsersnit, saa maaske ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.