Hva så tøsser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

morpåthurø

SaNiNa skriver:

Nej hvor er han bare kær

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Ka+Ma=Be

Hvor er det dejligt at høre fra jer alle sammen Det lyder til at ungerne har det skønt 

Her hjemme går tingene også meget stærkt for tiden! Siden jeg postede videoen af Benjamin, er han blevet meget bedre til at komme rundt. Han kryber og kravler på albuerne Men ikke hænderne endnu. 
Han har formået at rejse sig op i sin tremmeseng, så den er blevet sænket. Og så må vi konkludere, at han skal ligge i sin egen seng og ikke vores, da han nu to gange er kravlet ud over kanten og ned på gulvet   Ikke rart at vågne ved lyden af et bump og en grædende baby.

Jeg ved ikke hvad han vejer eller måler, men får besøg af sundhedsplejersken i starten af maj, når han runder de 8 måneder!  

Han har fået 3 fine bisser og har hele 3 mere på vej  Jeg ved ikke lige, hvad der sker med alle de tænder hehe. 
Derudover spiser han stort set det samme som os efterhånden. Han bliver ikke længere ammet om dagen, men stadig morgen/aften. De sidste to nætter er han ikke vågnet for at spise om natten - det håber jeg meget bliver ved

Vi har ikke udsigter til institution endnu, så det bruger jeg ikke mine tanker på endnu! Nyder bare at gå her hjemme og hygger med Benjamin

Anmeld

26. april 2012

Røverdatter

SaNiNa skriver:

Bare tag det stille og rolig med maden, bare det han får lov at røre og smage på det er et skridt den rigtige vej, naia spiser et kvart stykke med leverpostej til middag og så begynder hun at få det galt i halsen og så får un grød forresten.

Naia er også stort set glad hele tiden og nogle dage er hun let at få øjen kontakt med andre er mor ikke intersant nok og det er ganske normalt de begynder jo at være mere bevist om andre ting omkring mor nu og så er mor bare ikke lige så spændende mere.

Hov, så lige at jeg havde glemt at svare..

Ja, det med øjenkontakten er også helt forståeligt. Især nu hvor der sker så meget i deres udvikling, og de lærer en masse nye ting Så er det nogle gange lettere at få kontakt end andre gange...

De sidste par dage har Birk fået lidt broccoli da vi spiste, og han er heelt vild med det Banan er også et hit, og han får selvfølgelig ikke for meget, så han får hård mave. Men dejligt at høre at det også er andre som har det sådan med maden

Anmeld

29. april 2012

Sifling

Hvor er bare så hyggeligt at læse om alle jeres søde "babyer" Det er godt nok vildt som de alle sammen bare bliver store!
Her godt det også godt, Jolan kan næsten kravle, han har fundet ud af hvordan man gør, vores gulv er bare for glat, så det er nemmere bare at trække sig frem i armene eller trille Og sådan kommer han også rundt over det hele nu! Det er sjældent vi kan sidde ned mere end 5 min. af gangen, da vi hele tiden skal op og hente ham ud fra sofabordet ell. og sætte ham tilbage på hans tæppe

Med maden går det også bare super, han får både grød. alm mad og bondebrød Mælk for han ikke så meget af mere, faktisk kun nogen gange, hvis han vågner om natten og ikke vil falde til ro igen

Ud over det, er han begyndt at udvikle sin personlighed rigtig meget, han er sgu en bølle! Hvis der er noget der ikke liiige går efter hans hoved, så er der ballade Og selvfølgelig er alle de ting man ikke må lege med, aller mest spændende Han har også meget travlt med at holde øje med hvor mor er, skal hele tiden liiige kigge om de nu er i orden det han gør, og man kan ikke gå ind i et andet rum i særlig lang tid af gangen, inden han kalder på en

Vi har fået dp plads fra den 1/6 og var henne og besøge dpmor i fredags Det er godt nok mærkeligt at man sådan skal overlade sit barn til et fremmet menneske! Men heldigvis virker hun rigtig sød og de andre børn ser glade og trygge ud ved hende, så mon ikke det går

Nu glæder vi os bare til det bliver lidt varmere, så vi kan komme i Zoo og kigge på alle dyrene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.