Anders' fødsel i bilen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Muffin_girl

WOW for en historie.. Godt gået 

Og spændende med denne gang også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Eliza

fin FB og med den fart tror jeg altså jeg havde slået lejer ude foran sygehuset vil lige sige godt gået og sy lyder en kampvægt på 2500kg da ikke lige frem som lille

Ja ja Dorthe ordkløver ved jo godt du mente 2,5kg

der sker ikke så meget i mit liv, så må ta de fnis jeg kan få

Anmeld

24. april 2012

piadas

Hold da op for en historie!  Jeg elsker at læse den slags fødselsberetninger! Du må altså love os, at du også deler din 6. FB nu her lige om lidt! Den er jeg godt nok spændt på, selvom jeg nu for din skyld håber, at I når frem i tide!

Jeg undrer mig forresten over, at du havde fået grønt lys til hjemmefødsel (altså i første omgang), fordi du jo fik KS første gang? Jeg fik nemlig selv KS første gang, men jeg har ved både min 2. og 3. fødsel på henholdsvis Aalborg og Viborg Sygehus fået at vide, at jeg ikke må føde hjemme pga. KS-arret. Jeg har ligget med CTG under det meste af fødslen, så de kan holde øje med, at arret ikke springer op...gad vide, om der er forskellige procedurer på sygehusene? Jeg ville så heller ikke have lyst til at føde hjemme alligevel, fordi jeg hver gang er gået mindst to uger over tid + grønt fostervand, dykkende hjertelyd osv. Men sidste gang gik der 32 minutter fra jeg var 4 cm., til hun var ude, så jeg er da også vildt spændt på at se, hvordan det bliver næste gang, når jeg skal føde vores 4. barn til oktober.

Et ordentligt læs vestøv i din retning!

Anmeld

24. april 2012

Mira0911

Det er sq cool det der... 

Anmeld

24. april 2012

Ciss

Imponerende fortælling!

Dejligt at læse, at det gik så godt. Jeg tror, jeg var panikket totalt, hvis det var mig.....

for at det går lige så nemt fysisk - om ikke direkte midt på landevejen - med den næste.

Og hvor er du heldig, som er velsignet med så mange børn.

Anmeld

24. april 2012

vitapigen

Sikke en fantastisk oplevelse du har fået dig... Og tillykke med alle 5, snart 6  Flot at du kan klare så mange unger

Krydser fingre for snarlig fødsel og husk nu en masse håndklæder hvis du nu skulle føde i bilen igen

Anmeld

24. april 2012

mor83'

Fødte min pige også i bilen. Det var en vildt oplevelse. Venter nu min 3. barn, så vi er forbedre til at køre i god tid.

Held og lykke!!

Anmeld

25. april 2012

ast

Eliza skriver:

fin FB og med den fart tror jeg altså jeg havde slået lejer ude foran sygehuset vil lige sige godt gået og sy lyder en kampvægt på 2500kg da ikke lige frem som lille

Ja ja Dorthe ordkløver ved jo godt du mente 2,5kg

der sker ikke så meget i mit liv, så må ta de fnis jeg kan få

Ja haha, slap da helt af en elefantbaby jeg fik mig der ;-)

Anmeld

25. april 2012

ast

piadas skriver:

Hold da op for en historie!  Jeg elsker at læse den slags fødselsberetninger! Du må altså love os, at du også deler din 6. FB nu her lige om lidt! Den er jeg godt nok spændt på, selvom jeg nu for din skyld håber, at I når frem i tide!

Jeg undrer mig forresten over, at du havde fået grønt lys til hjemmefødsel (altså i første omgang), fordi du jo fik KS første gang? Jeg fik nemlig selv KS første gang, men jeg har ved både min 2. og 3. fødsel på henholdsvis Aalborg og Viborg Sygehus fået at vide, at jeg ikke må føde hjemme pga. KS-arret. Jeg har ligget med CTG under det meste af fødslen, så de kan holde øje med, at arret ikke springer op...gad vide, om der er forskellige procedurer på sygehusene? Jeg ville så heller ikke have lyst til at føde hjemme alligevel, fordi jeg hver gang er gået mindst to uger over tid + grønt fostervand, dykkende hjertelyd osv. Men sidste gang gik der 32 minutter fra jeg var 4 cm., til hun var ude, så jeg er da også vildt spændt på at se, hvordan det bliver næste gang, når jeg skal føde vores 4. barn til oktober.

Et ordentligt læs vestøv i din retning!

Den første jeg fik var med kejsersnit, 1½ år efter kom nr. 2 og igen 1½ år efter det kom nr. 3. Altså 3 børn på 3 år. Der var ingen der havde fortalt mig (dengang) at arret kunne springe op med 2 efterfølgende fødsler så tæt på hinanden. Jeg har også haft grønt fostervand ved de 4 første fødsler, og så godt som ingen fostervand ved d. 5 fødsel, men ville alligevel meget gerne føde hjemme 5. gang..Og også meget gerne denne gang, men må ikke pga. konstateret elepesi..ÆV...

Mon ikke du føder hurtigt denne gang også. Det tror jeg nu.. Held & lykke med det hele

Anmeld

25. april 2012

ast

mor83' skriver:

Fødte min pige også i bilen. Det var en vildt oplevelse. Venter nu min 3. barn, så vi er forbedre til at køre i god tid.

Held og lykke!!

Ja det er vildt ! God ide at køre i god tid, eller træk den lidt, så kan du jo føde hjemme..Men man sidder nu altså meget godt i en bil når man skal føde

Held og lykke med 3. fødsel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.