søger nem aftensmad ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

MelikkazMoar

baby84 skriver:

Her får vi altid når vi har knap med tid

Fyldt pasta (køber en stor pakke hvor der er til 2-3- kan fryses)

med friske hakkede tomater, olie med presset hvidløg og fx tørret basilikum i, pølse i små tern stegt hurtigt på panden fx i lidt paprika eller chili. Det kan være en stump spegepølse, en corizo, kålpølse eller bacon i tern hvis i lige har det., paramesan ost og evt rucola hvis du har det. (dog ikke nødvendigt)

Det er super nemt. Det hele kommes ud over den færdige pasta og så kan man bruge det man lige har i køleren.

En anden super pastaret er

bacontern stegt med hakket løg (1,5-2) og hakkede tomater (ca 5 friske - dåse kan bruges hvis det skal være ex nemt). Der kommes en lille sjat rødvin eller rødvenseddike i. krydres med salt og peber og får lov at koge ind.  serveres med pasta fx fuldkornsskruer.. igen kan pastaen anrettes med lidt rucola eller frisk spinat på toppen. mums

det lyder lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Linda-M

Frk.S skriver:

Her er hvad vi skal have til aften. Det smager super godt. 

http://www.arla.dk/opskrifter/pasta-med-asparges-og-radiser/

Mums - den er jeg hoppet med på! Bare med kylling til i stedet

Anmeld

26. april 2012

Frk.S

Linda-M skriver:

Mums - den er jeg hoppet med på! Bare med kylling til i stedet

Det er også rigtig godt.

Jeg har egentlig også som oftest lavet det med sådan noget kyllingebacon. Det kunne jeg ikke få her sidst vi skulle have det - så der blev det med mørbrad. Og jeg synes faktisk det er blevet bedre de gange jeg har lavet det med kyllingebacon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.