Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: Det er fra babysam - men det er købt for 2 år siden da Emilie blev født, så ved ikke om man kan få det endnu.
Det er fra babysam - men det er købt for 2 år siden da Emilie blev født, så ved ikke om man kan få det endnu.
Jeg må for at de har det
Tak for svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej igen,
Ved du hvad portoen bliver?
tupper skriver: Hej igen, Ved du hvad portoen bliver?
Jeg tror den er omkring 40 kr - men vi kan sige 150 i alt også betaler jeg resten af portoen. hvad siger du til det?
Ok, det kan vi godt aftale!
FrkLarsen skriver: Nu bruger vi junior dyne herhjemme, så vil da lige høre hvor du har sengetøjet fra? Har en datter som forguder pingu
Nu bruger vi junior dyne herhjemme, så vil da lige høre hvor du har sengetøjet fra?
Har en datter som forguder pingu
Hejsa!
Faldt tilfældigvis over denne annonce på dba:
http://www.dba.dk/soveudstyr-juniordyne-koeb/id-82726152/
Så der var et pingu-sængesæt i juniorstørrelse - måske det var noget
Line
tupper skriver: Ok, det kan vi godt aftale!
Super - sender du mig en privat besked med din adresse? Så sender jeg konto oplysninger retur og sender så snart pengene er gået ind her.
Pipkukkeren skriver: Hejsa! Faldt tilfældigvis over denne annonce på dba: http://www.dba.dk/soveudstyr-juniordyne-koeb/id-82726152/ Så der var et pingu-sængesæt i juniorstørrelse - måske det var noget Line
mange tak
Mette. skriver: Super - sender du mig en privat besked med din adresse? Så sender jeg konto oplysninger retur og sender så snart pengene er gået ind her.
Ja, øh.. Hvor finder jeg din mail? Jeg har ikke brugt denne hjemmeside før....
tupper skriver: Ja, øh.. Hvor finder jeg din mail? Jeg har ikke brugt denne hjemmeside før....
Jeg har sendt dig en besked nu du kan se den i menuen for oven hvor der står post.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128