Diverse: sengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.650 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Mette.

Kommer fra dyre- og røgfrit hjem.

to sæt fine sengesæt til baby. Begge sæt er meget pæne i farverne og også uden huller eller pletter. Pingusættet har kostet 230 kr. fra ny og mener det andet kostede omkring 100 kr.

Kom med et bud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Er uroen til over puslebordet?  Og hvad havde du tænkt af pris?

Anmeld

24. april 2012

Mette.

rikkeregnbue skriver:

Er uroen til over puslebordet?  Og hvad havde du tænkt af pris?

Altså den har sådan et "stativ" lignende med til at kunne sidde på siden af en vugge/tremmeseng, men selve uroen har også en krog - så man kunne sagtens hænge den op over et puslebord.

Jeg har glemt at skrive den lille blå dims der står Pingu på, er sådan en der spiller musik, når man "trækker" den op.

Jeg ville gerne have omkring 150 kr. for den - den er fuldstændig som ny - men ellers er bud velkomne.

Den der hvide en med to pinguer på, er til at sætte for enden af sengen, bag en sengerand.

Anmeld

24. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mette. skriver:

Altså den har sådan et "stativ" lignende med til at kunne sidde på siden af en vugge/tremmeseng, men selve uroen har også en krog - så man kunne sagtens hænge den op over et puslebord.

Jeg har glemt at skrive den lille blå dims der står Pingu på, er sådan en der spiller musik, når man "trækker" den op.

Jeg ville gerne have omkring 150 kr. for den - den er fuldstændig som ny - men ellers er bud velkomne.

Den der hvide en med to pinguer på, er til at sætte for enden af sengen, bag en sengerand.

Okay, jeg tænker lige over det

Anmeld

24. april 2012

Mette.

rikkeregnbue skriver:

Okay, jeg tænker lige over det

Det er iorden.

Anmeld

10. maj 2012

Mette.

sælges billigt!!

Anmeld

16. maj 2012

tupper

Hej,

Jeg er interesseret i musikuro'en og byder 100 kr. Håber at høre nærmere.

Mvh Pia

Anmeld

16. maj 2012

FrkLarsen

Mette. skriver:

Jeg har denne fine uro som stort set ikke er brugt. Den fremstår som ny og har ingen pletter eller lignende. Den lille blå "dims" med pinge skrift spiller musik når man trækker den op. Nyprisen var 449 kr.

Kommer fra dyre- og røgfrit hjem.

Ligeledes har jeg disse to sæt fine sengesæt til baby. Begge sæt er meget pæne i farverne og også uden huller eller pletter. Pingusættet har kostet 230 kr. fra ny og mener det andet kostede omkring 100 kr.

Kom med et bud.

Nu bruger vi junior dyne herhjemme, så vil da lige høre hvor du har sengetøjet fra? 

Har en datter som forguder pingu 

Anmeld

16. maj 2012

Mette.

tupper skriver:

Hej,

Jeg er interesseret i musikuro'en og byder 100 kr. Håber at høre nærmere.

Mvh Pia

Hej Pia.

120 kr. + Porto vil jeg meget gerne have - kan det gå?

Anmeld

16. maj 2012

Mette.

FrkLarsen skriver:

Nu bruger vi junior dyne herhjemme, så vil da lige høre hvor du har sengetøjet fra? 

Har en datter som forguder pingu 

Det er fra babysam - men det er købt for 2 år siden da Emilie blev født, så ved ikke om man kan få det endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.