Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor dejligt - TILLYKKE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mange tak for jeres søde kommentarer. Jeg har lige været ved lægen i dag igen og har fået graviditeten bekræftet.....SKØNT!!!
Kæmpe tillykke med det!!!!
Håber det må blive en fantastisk graviditet
VNB skriver: stort tillykke! og velkommen i December termin gruppen
stort tillykke! og velkommen i December termin gruppen
Tak skal du have. Og også et stort tillykke til dig. Det kan være vi "ses" i december terminsgruppen på et senere tidspunkt!! Held og lykke med det hele!!
Dreamer1987 skriver: Ejj hvor er det bare lækkert. tusind gange tillykke og selvfølgelig bliver denne til noget - håber også snart jeg kan teste positiv.
Ejj hvor er det bare lækkert. tusind gange tillykke og selvfølgelig bliver denne til noget - håber også snart jeg kan teste positiv.
Mange tak skal du ha´. Jeg vil krydse for, at storken snart kommer på visit hos dig!!
Linea skriver: Tak skal du have. Og også et stort tillykke til dig. Det kan være vi "ses" i december terminsgruppen på et senere tidspunkt!! Held og lykke med det hele!!
det håber jeg da at vi gør
og mange tak
emsaroto skriver: Kæmpe tillykke med det!!!! Håber det må blive en fantastisk graviditet
Tusind tak skal du ha´. Det er godt nok meget spændende alt sammen. Ser frem til at maven lige så stille buler ud - på den "fede"måde!!.
VNB skriver: det håber jeg da at vi gør og mange tak
Linea skriver: Tusind tak skal du ha´. Det er godt nok meget spændende alt sammen. Ser frem til at maven lige så stille buler ud - på den "fede"måde!!.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128