Strækmærker og Skæl ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

pemiro

Jeg har lidt strækmærker øverst på lårene, som kom i teenageårene. Jeg var derfor sikker på at jeg ville få skide mange strækmærker nu jeg havde nogle i forvejen..

Jeg har indtil nu kun fået et lille bitte et på 1 cm lige ed det ene hofteben, så håber på jeg ikke får så mange 7-9-13... Der er jo kun 6 uger igen

Mht til skæl ved jeg ikke... Men jeg har fået mere tør hud efter jeg er blevet gravid.. Har brugt lidt creme rundt omkring, selvom jeg aldrig har brugt Creme hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

mpr

Rinepigen skriver:

Hmm bliver lige nød til at høre jer herinde om hvor tidligt i har fået strækmærker i jeres graviditet ??

Jeg har allerede nogle strækmærker i forvejen på lår og hofter fra udviklingen i teenages årene

og senere hen fået lidt på maven på lidt for mange kilo hehe

men men men her allerede 12+4 er min mave faktisk eksploderet i strækmærker  er det ikke utrolig tidligt ?? altså jeg har da fået en god mave på allerede men så tidligt  hmm

Og udover det så skaller jeg over hele kroppen  altså på bryster, arme, ben.... you name it jeg ligner nærmest en fisk der skaller andre der oplever det ?? det da underligt

Har en veninde som kun er 10 uger henne og hendes mave er også eksploderet af strækmærker fra stort set det sekund hun testede positiv, men hun var så også rigtig tynd så det kan også have noget med det og gøre selvfølgelig, men siger bare du er ikke alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.