Strækmærker og Skæl ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.161 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. april 2012

AnonymMor

Hmm bliver lige nød til at høre jer herinde om hvor tidligt i har fået strækmærker i jeres graviditet ??

Jeg har allerede nogle strækmærker i forvejen på lår og hofter fra udviklingen i teenages årene

og senere hen fået lidt på maven på lidt for mange kilo hehe

men men men her allerede 12+4 er min mave faktisk eksploderet i strækmærker  er det ikke utrolig tidligt ?? altså jeg har da fået en god mave på allerede men så tidligt  hmm

Og udover det så skaller jeg over hele kroppen  altså på bryster, arme, ben.... you name it jeg ligner nærmest en fisk der skaller andre der oplever det ?? det da underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Mother-love

Jeg var omkring uge 26 da jeg begyndte at få strækmærker på siderne. Og omkring uge 23-24 da jeg begyndte at få lidt på lårene.

Jeg havde også nogen man skulle kigge ret godt efter på lårene efter udviklingen i teenageårene.

Jeg fik ingen strækmærker på maven. Hvilket jeg var sikker på jeg ville da min mave var utrolig stor. Og voksede enormt hurtigt.

Men det er meget forskelligt hvornår folk får strækmærker. Det kommer an på hvor meget der skal til for at ens hud ikke kan klare mere.
Men dem jeg fik på indersiden af lårene blev virkelig store og dybe tilsidst. Men jeg tog også rigtig meget på på røv og lår.

Det med tør hud kender jeg ikke noget til fra min graviditet.

Anmeld

23. april 2012

Mom2

Jeg kender ikke til at skalle, men jeg har fået meget tør hud efter jeg er blevet gravid. Har nok også noget at gøre med at jeg bader i noget varmere vand nu...
Jeg ville anskaffe såsan en skrubbe handske og så en god creme. Matas parfumefri creme til tør hud bruger jeg og er jeg glad for.

Strækmærker er genetisk bestemt, det har noget med underhuden at gøre, så det er der desværre ikke noget at gøre ved :/

Anmeld

23. april 2012

AnonymMor

Tak for jeres svar

Jeg har så altid haft let til at få strækmærker  desværre så efterhåndet er jeg et stort stækmærke  hehe det er ret træls og jeg synes det er grimt at kigge sig selv i spejlet men som sagt er der ikke noget at gøre ved det  man må lære at leve med det

okay tror jeg vil prøve den handske og creme mht mit skalle trip

Anmeld

24. april 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Tak for jeres svar

Jeg har så altid haft let til at få strækmærker  desværre så efterhåndet er jeg et stort stækmærke  hehe det er ret træls og jeg synes det er grimt at kigge sig selv i spejlet men som sagt er der ikke noget at gøre ved det  man må lære at leve med det

okay tror jeg vil prøve den handske og creme mht mit skalle trip

hvis der allerede er strækmærker må der også være mave Mave billede tak haha

Anmeld

24. april 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

hvis der allerede er strækmærker må der også være mave Mave billede tak haha

Haha okay så.. her er et billede 12+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Haha okay så.. her er et billede 12+5

Jamen dog sikke en fin baby hule du gemmer på Ihhh hvor godt  

Anmeld

24. april 2012

Jonatansmor

Rinepigen skriver:

Hmm bliver lige nød til at høre jer herinde om hvor tidligt i har fået strækmærker i jeres graviditet ??

Jeg har allerede nogle strækmærker i forvejen på lår og hofter fra udviklingen i teenages årene

og senere hen fået lidt på maven på lidt for mange kilo hehe

men men men her allerede 12+4 er min mave faktisk eksploderet i strækmærker  er det ikke utrolig tidligt ?? altså jeg har da fået en god mave på allerede men så tidligt  hmm

Og udover det så skaller jeg over hele kroppen  altså på bryster, arme, ben.... you name it jeg ligner nærmest en fisk der skaller andre der oplever det ?? det da underligt

Der er noget der hedder Bio-oil, det brugte jeg til mine ar, fik ingen strækmærker, men mit kejsersnitar er faktisk helt væk. De ar der er mange år gamle er også blevet meget pæner. Måske det kan hjælpe dig med strækmærkerne, når du er færdig med at vokse?

Den tørre hud, så køb en hamp-handske og giv dig selv en god omgang. Husk at svampen skal være tør og du skal under bruseren (Det kan du sagtens nå, inden den bliver gennemvåd) og så smør dig med Dermas Babycreme bagefter. Det er mirakler mod tør hud

Anmeld

24. april 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Jamen dog sikke en fin baby hule du gemmer på Ihhh hvor godt  

Hihi mange tak søde  

Anmeld

24. april 2012

AnonymMor

Jonatansmor skriver:

Der er noget der hedder Bio-oil, det brugte jeg til mine ar, fik ingen strækmærker, men mit kejsersnitar er faktisk helt væk. De ar der er mange år gamle er også blevet meget pæner. Måske det kan hjælpe dig med strækmærkerne, når du er færdig med at vokse?

Den tørre hud, så køb en hamp-handske og giv dig selv en god omgang. Husk at svampen skal være tør og du skal under bruseren (Det kan du sagtens nå, inden den bliver gennemvåd) og så smør dig med Dermas Babycreme bagefter. Det er mirakler mod tør hud

Tusind tak det vil jeg prøve  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.