Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm bliver lige nød til at høre jer herinde om hvor tidligt i har fået strækmærker i jeres graviditet ??
Jeg har allerede nogle strækmærker i forvejen på lår og hofter fra udviklingen i teenages årene
og senere hen fået lidt på maven på lidt for mange kilo hehe
men men men her allerede 12+4 er min mave faktisk eksploderet i strækmærker er det ikke utrolig tidligt ?? altså jeg har da fået en god mave på allerede men så tidligt hmm
Og udover det så skaller jeg over hele kroppen altså på bryster, arme, ben.... you name it jeg ligner nærmest en fisk der skaller andre der oplever det ?? det da underligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kender ikke til at skalle, men jeg har fået meget tør hud efter jeg er blevet gravid. Har nok også noget at gøre med at jeg bader i noget varmere vand nu...Jeg ville anskaffe såsan en skrubbe handske og så en god creme. Matas parfumefri creme til tør hud bruger jeg og er jeg glad for.
Strækmærker er genetisk bestemt, det har noget med underhuden at gøre, så det er der desværre ikke noget at gøre ved :/
Tak for jeres svar
Jeg har så altid haft let til at få strækmærker desværre så efterhåndet er jeg et stort stækmærke hehe det er ret træls og jeg synes det er grimt at kigge sig selv i spejlet men som sagt er der ikke noget at gøre ved det man må lære at leve med det
okay tror jeg vil prøve den handske og creme mht mit skalle trip
Rinepigen skriver: Tak for jeres svar Jeg har så altid haft let til at få strækmærker desværre så efterhåndet er jeg et stort stækmærke hehe det er ret træls og jeg synes det er grimt at kigge sig selv i spejlet men som sagt er der ikke noget at gøre ved det man må lære at leve med det okay tror jeg vil prøve den handske og creme mht mit skalle trip
hvis der allerede er strækmærker må der også være mave Mave billede tak haha
Camillos skriver: hvis der allerede er strækmærker må der også være mave Mave billede tak haha
Haha okay så.. her er et billede 12+5
Rinepigen skriver: Haha okay så.. her er et billede 12+5
Jamen dog sikke en fin baby hule du gemmer på Ihhh hvor godt
Rinepigen skriver: Hmm bliver lige nød til at høre jer herinde om hvor tidligt i har fået strækmærker i jeres graviditet ?? Jeg har allerede nogle strækmærker i forvejen på lår og hofter fra udviklingen i teenages årene og senere hen fået lidt på maven på lidt for mange kilo hehe men men men her allerede 12+4 er min mave faktisk eksploderet i strækmærker er det ikke utrolig tidligt ?? altså jeg har da fået en god mave på allerede men så tidligt hmm Og udover det så skaller jeg over hele kroppen altså på bryster, arme, ben.... you name it jeg ligner nærmest en fisk der skaller andre der oplever det ?? det da underligt
Der er noget der hedder Bio-oil, det brugte jeg til mine ar, fik ingen strækmærker, men mit kejsersnitar er faktisk helt væk. De ar der er mange år gamle er også blevet meget pæner. Måske det kan hjælpe dig med strækmærkerne, når du er færdig med at vokse?
Den tørre hud, så køb en hamp-handske og giv dig selv en god omgang. Husk at svampen skal være tør og du skal under bruseren (Det kan du sagtens nå, inden den bliver gennemvåd) og så smør dig med Dermas Babycreme bagefter. Det er mirakler mod tør hud
Camillos skriver: Jamen dog sikke en fin baby hule du gemmer på Ihhh hvor godt
Hihi mange tak søde
Jonatansmor skriver: Der er noget der hedder Bio-oil, det brugte jeg til mine ar, fik ingen strækmærker, men mit kejsersnitar er faktisk helt væk. De ar der er mange år gamle er også blevet meget pæner. Måske det kan hjælpe dig med strækmærkerne, når du er færdig med at vokse? Den tørre hud, så køb en hamp-handske og giv dig selv en god omgang. Husk at svampen skal være tør og du skal under bruseren (Det kan du sagtens nå, inden den bliver gennemvåd) og så smør dig med Dermas Babycreme bagefter. Det er mirakler mod tør hud
Tusind tak det vil jeg prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128