Lige opdaget graviditet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

LilleChelle

Tillykke med de flotte streger  
 - Man bliver helt i hopla når det endelig sker, og for jer er det jo sket HURTIGT :p 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Sas1990

CBS skriver:

Hold da op!  Så blev det vist vores tur! Har netop opdaget at jeg er gravid, har ingen symptomer haft, men er gået 10 dage over tid og har netop taget 4 positive tests som blev ganske hurtigt positive så går ud fra at det må være et sikkert tegn  Regner med at jeg er ca. 5+4. Jeg er simpelthen så glad - har svært ved at forstå det helt, har taget p-piller i 12 sammenhængende år og smed dem for ca. 2 mdr. siden, vi ønsker os virkelig - VIRKELIG - meget en lille baby  havde bare ikke forudset det ville gå så stærkt, iiiih jeg håber den bliver hvor den skal og glæder mig til en masse snak og debat på siden

Stort tillykke. Jeg smed selv mine p-piller i februar efter 6 år. og jeg er 6 uger henne i dag. Var til lægen i fredags den 20.04.2012 og fik at vide af lægen jeg er gravid. men havde så på fornemmelsen inden.

men stort tillykke.

Anmeld

24. april 2012

Miss BananaHammock

Tillykke tillykke

Anmeld

24. april 2012

Klokkeblomst88

Mange gange tillykke

Anmeld

24. april 2012

Princesspigen

CBS skriver:

Hold da op!  Så blev det vist vores tur! Har netop opdaget at jeg er gravid, har ingen symptomer haft, men er gået 10 dage over tid og har netop taget 4 positive tests som blev ganske hurtigt positive så går ud fra at det må være et sikkert tegn  Regner med at jeg er ca. 5+4. Jeg er simpelthen så glad - har svært ved at forstå det helt, har taget p-piller i 12 sammenhængende år og smed dem for ca. 2 mdr. siden, vi ønsker os virkelig - VIRKELIG - meget en lille baby  havde bare ikke forudset det ville gå så stærkt, iiiih jeg håber den bliver hvor den skal og glæder mig til en masse snak og debat på siden

stort tillykke

Anmeld

24. april 2012

Foehns

Stort tillykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.