Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da op! Så blev det vist vores tur! Har netop opdaget at jeg er gravid, har ingen symptomer haft, men er gået 10 dage over tid og har netop taget 4 positive tests som blev ganske hurtigt positive så går ud fra at det må være et sikkert tegn Regner med at jeg er ca. 5+4. Jeg er simpelthen så glad - har svært ved at forstå det helt, har taget p-piller i 12 sammenhængende år og smed dem for ca. 2 mdr. siden, vi ønsker os virkelig - VIRKELIG - meget en lille baby havde bare ikke forudset det ville gå så stærkt, iiiih jeg håber den bliver hvor den skal og glæder mig til en masse snak og debat på siden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhh STORT TILLYKKE wee
for at bebs bliver hvor den skal
Tak for det - det er fantastisk :-) Men I kender jo følelsen
CBS skriver: Hold da op! Så blev det vist vores tur! Har netop opdaget at jeg er gravid, har ingen symptomer haft, men er gået 10 dage over tid og har netop taget 4 positive tests som blev ganske hurtigt positive så går ud fra at det må være et sikkert tegn Regner med at jeg er ca. 5+4. Jeg er simpelthen så glad - har svært ved at forstå det helt, har taget p-piller i 12 sammenhængende år og smed dem for ca. 2 mdr. siden, vi ønsker os virkelig - VIRKELIG - meget en lille baby havde bare ikke forudset det ville gå så stærkt, iiiih jeg håber den bliver hvor den skal og glæder mig til en masse snak og debat på siden
tillykke!
Stort tillykke med de fire flotte tests!
stort tillykke! kender selv følelsen hihi VELKOMMEN i December termin gruppen!
Ihh hvor dejligt for jer. Det er bare så skønt når man så inderligt ønsker sig en lille én og at det så går så stærkt er jo kun positivt.
tillykke med de fine positive streger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128