Månsson skriver:
Åh vi er ved at "lære" Laura at sove selv, og hun vil bare ik eller dvs. hun vil gerne sove der og sover bedst hun ska bare først i sin seng når hun er faldet i søvn og det foregår jo imellem mor og far ellers falder man ik i søvn
Ville jo bare syntes det var så skønt hvis hun ku falde i søvn selv, but how? Vi har en fin aften rutine men den ender jo bare i vores seng og ikke i hendes.. Mit hjerte er bare ikke til at ligge hende ind i hendes seng grædende også gå der ind med intervaller.. Ska vi så bare blive ved med og ligge hende ind når hun sover som jo egentlig fungere eller er der nogle der har nogle gode råd??
Lige til info så sover hun fra 21ca til 08.30 uden at vågne så det er ik fordi vi ik er udhvilet osv tænker bare hun er så stor at det er på tide
åhh det kan jeg godt se er lidt svært hmm...
vi har ikke haft de store problemer med at fa magnus til selv at falde i søvn på sit eget værelse - men han har heller aldrig sovet imellem os.
han sov i sin vugge i vores soveværelse og da vuggen var ved at være for lille, så kom han og vuggen ind på hans eget væresle, så han kunne vænne sig til et andet rum, men i hans vante "seng" og da han uden problemer faldte i søvn der i nogle nætter i træk, så kom han over i sin tremmeseng..
men du skriver jo at i har prøvet det der med at stille hendes lift ind på sit eget værelse osv, ja så er jeg lidt tom for ideer..
har du prøvet at sætte dig på en stol og holde i hånd/nusse på kind mens hun ligger i sin egen seng? det er vigtig at de føler sig trygge og gpdt humør når de skal ligge i sin egen seng..
ellers ville jeg prøve at tage en stol med ind på hendes værelse og lade hende falde i søvn i mone arme og så ligge hende i hendes seng, så vænner hun sig til et andet rum, men kan stadig mærke trygheden ved dig 
det var hvad jeg havde - held og lykke med det hele 
Anmeld