? til jer med børnehavebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Ny mor

Bare nysgerrig - har i også arbejdslørdage i jeres børnehaver?

Julius er næsten lige startet i bh og idag var der stort opslag om en kommende arbejdslørdag

Gør man sådan alle steder?

Birgitte, total institutions-uerfaren , men glæder mig til en hyggelig aktivitetslørdag med børn, pædagoer og forældre......og ikke mindst at fortælle Peter hvad der venter ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Anja

Jonas har gået i børnehave i snart 2 år og der har aldrig været sådan noget i hans børnehave.

Måske er det en hyggelig måde at lære nogle af de andre børn/forældre at kende på ?

Anmeld

14. april 2009

Susan1978

Hej Birgitte,

det er der hvert fald i Møllegården hvor Ea går.

Mener der er en om foråret og en om efteråret.. og det handler alt i alt om at få legeplads osv pænt efter tidens strabadser.

men jeg har endnu ikke været med.

Anmeld

14. april 2009

linemus

Det har der ikke været her. En enkelt gang var der vist noget på en legeplads, de ofte bruger, men ellers ikke. Det lyder ellers som en god idé. Hvordan foregår det og hvad skal I lave? Måske skulle jeg forelægge idéen til næste forældrerådsmøde.

Anmeld

14. april 2009

Mie A

Det er der i Eas børnehave - super hyggeligt!!

Anmeld

14. april 2009

Loggidut

jeg har prøvet i Christians børnehave...der skulle vi ordne legepladsen til den kommende sommer...smadder hyggeligt var det altså

Anmeld

14. april 2009

Rasmine

Vi har ikke prøvet det, men de sagde godt nok da Mille startede der, at det kunne forekomme.

Anmeld

14. april 2009

heaven

på mit arbejde har vi det 2 gange årligt...

i lasses vuggestue har de også, vi skal af sted her sidst i april

Jannie

Anmeld

15. april 2009

Ny mor

linemus skriver:

Det har der ikke været her. En enkelt gang var der vist noget på en legeplads, de ofte bruger, men ellers ikke. Det lyder ellers som en god idé. Hvordan foregår det og hvad skal I lave? Måske skulle jeg forelægge idéen til næste forældrerådsmøde.

Vi skal vaske, male, hamre og banke, skovle sand.......alt foregår udendørs, da det er en skovbørnehave. Der står der er nedsat et madhold, der sørger for morgenmad, frokost, kaffe og kage og kolde drikke ,

Så alt i alt synes jeg det lyder til at blive en god dag for store og små. Jeg skal fortælle mere når vi har været afsted + tage nogle stemningsbilleder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.