Det der "Se alle X's oprettede debatter"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
5 svar
1 synes godt om
23. april 2012

LinLin

... er der begrænsning på det??? Jeg kan kun se tilbage til en i marts 2010 (altså på min egen profil) og jeg har været her længere tid end det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Clisolka

DAs mor skriver:

... er der begrænsning på det??? Jeg kan kun se tilbage til en i marts 2010 (altså på min egen profil) og jeg har været her længere tid end det

Hmm jeg kan se tilbage til min første tråd jeg oprettede - det var 2/9-10 

Anmeld

24. april 2012

mariamiss6

Jeg har også lige siddet på en profil idag, hvor det alligevel ikke helt var dem alle sammen man kunne se... Kan dog ikke huske datoen, for det tænkte jeg ikke videre over....

Anmeld

24. april 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er åbenbart forskellige listevisninger, alt efter hvor du kigger.

Hvis du finder punktet "debatindlæg", i menuen under dit profilbillede, kan du se alle indlæg du har skrevet  På denne liste vil der dog både være vist de svar du har sendt til andre, men heriblandt også de debatter du selv har oprettet.

Håber det var en hjælp!

Anmeld

27. april 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej DAs mor

Der burde ikke være en tidsbegrænsning på det. Der er sket en fejl bagved systemet.

Det er kommet på listen over ting, der skal laves.

Tak fordi du gør os opmærksom på fejl og mangler, så vi har mulighed for at rette dem.

Anmeld

28. april 2012

LinLin

Moderator skriver:

Hej DAs mor

Der burde ikke være en tidsbegrænsning på det. Der er sket en fejl bagved systemet.

Det er kommet på listen over ting, der skal laves.

Tak fordi du gør os opmærksom på fejl og mangler, så vi har mulighed for at rette dem.

Var bare lige i et nostalgisk øjeblik og ville se hvad der var min første debat - og så var den der ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.