Jer der har rengøringshjælp ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Anja

Hvad giver I i timen?

Er I hjemme mens der gøres rent ??

Vi har vinduespudser (som lige har været her i dag) og jeg synes ærligt talt, at jeg føler mig fjollet når jeg går rundt i huset mens vinduespudseren går rundt uden for og ordner vinduerne. Jeg tror det ville være helt skidt, hvis jeg så skulle være hjemme, når der skulle komme en og gøre rent.

Anja, som kraftigt overvejer at finde rengøringshjælp, nu hvor jeg snart ikke går på barsel længere og dermed ikke har samme tid til at holde skidtet nede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Kaufie

Jeg har kun prøvet at være den, der gjorde rent hos private.

Men der foretrak jeg at personerne var hjemme når jeg kom og når jeg gik. For at undgå evt mistanke om ting, der blev væk eller sår'n. Men mens jeg gjorde rent følte jeg det ubehageligt hvis de var i samme rum som jeg. Man føler sig overvåget selvom det ikke har noget på sig.

Jeg vil foreslå du går ud i haven, sidder i et rum og læser/er på baby eller måske får handlet ind mens rengøringen står på.

Du skal da bestemt ikke føle dig fjollet ved at gå inde i huset. Den, der gør rent/pudser vinduer er da ligeglad med hvorfor du ikke selv gør det - han/hun får jo penge for at gøre det for dig!

Anmeld

14. april 2009

Susan1978

århhhh det er bare så fantastisk at have rengøringshjælp...

men ja jeg havde det også skidt med at være hjemme når hun var der..

men vi har det desværre ikke mere, og jeg SAVNER det.

men bor på bøhlandet, så der kommer ikke alle sådan lige ud..

Det var så rart da min mor gjorde det, hun fik selvfølgelig penge for det, men så var hun der når jeg kom hjem med børnene og jeg vidste jo at alt var som det skulle...

måske jeg skulle spørge hende om hun ikke havde lyst igen.

Anmeld

14. april 2009

Anja

Susan1978 skriver:

århhhh det er bare så fantastisk at have rengøringshjælp...

men ja jeg havde det også skidt med at være hjemme når hun var der..

men vi har det desværre ikke mere, og jeg SAVNER det.

men bor på bøhlandet, så der kommer ikke alle sådan lige ud..

Det var så rart da min mor gjorde det, hun fik selvfølgelig penge for det, men så var hun der når jeg kom hjem med børnene og jeg vidste jo at alt var som det skulle...

måske jeg skulle spørge hende om hun ikke havde lyst igen.

Uha, sådan en mor vil jeg også have

Anmeld

14. april 2009

Marco2

Jeg er ikke hjemme når hun er der. Det er jo også lidt svært at være for jeg tager ikke fri, for at hun skal komme og gøre rent. Og hun kommer jo i arbejdstiden...

Hun kommer onsdag morgen kl. 9 og så er hun der i 2 timer. Så sender hun en sms når hun går, så jeg kan sætte alarmen til igen

Emily har været syg en enkelt gang hun kom og der var jeg så ovenpå, men kors hvor følte jeg mig dum ved at sidde der... Så nej, for mig er det helt klart bedst ikke at være der.

Men det giver jo også sig selv, når det er i arbejdstiden hun kommer.

Men nøj hvor er det dejligt at komme hjem til et helt rent hus

AG

Anmeld

14. april 2009

Anja

I glemme og skrive, hvad I giver i timen !!

Anmeld

14. april 2009

Millebasse

Årh,jeg vil også have rengøringshjælp!

Vi har knap 200 kvm. og jeg hader at gøre rent,men hvor finder man en som er pålidelig og ikke render med ens ting når man ikke er hjemme?

Tror heller ikke at jeg ville bryde mig om at være hjemme mens rengøringshjælpen var, det er ligesom når skortensfejeren er her, så ved jeg heller ikk hvad jeg skal gøre af mig selv..

Anmeld

14. april 2009

Marco2

Hov, vi giver 100,- i timen for rengøringen.
Og for vinduespudsning af alle vinduer udendørs 200,- pr. gang

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.