Robotstøvsuger? Virker de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2012

Kløver

AnnaKJ skriver:

Okay tak for svar

Ja jeg tænker bare hvis man kunne undlade at have gang i støvsugeren så tit, så ville det være dejligt

Her har den lettet en del, og den tager rigtig meget, blev positivt overrasket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

AnnaK89

Maja_4000 skriver:

Mine forældre købte en da jeg stadig boede hjemme .. Hvis jeg havde råd ville jeg helt sikkert også købe en !! Den støvsugede bedre end min mor  Hehe .. Den er dog længere tid om det .. Men den kan jo bare køre når man ikke er hjemme

Deres er fra iRobot .. Tror ikke du skal købe en af de billige .. Har hørt at de kan lave mærker i gulvet og ødelægge gulvtæpper 

Men kun  herfra !

Okay tak for at du delte din erfaring

Det behøver ikke gå super hurtigt med den, bare jeg får lov at slippe
Tror også det bliver en af de "dyre" for vil da helst ikke skulle ligge nyt gulv

Anmeld

23. april 2012

AnnaK89

Maja84 skriver:

Her har den lettet en del, og den tager rigtig meget, blev positivt overrasket

Okay - jamen det er jo dejligt at høre

Anmeld

23. april 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Det er ingenproblem, på vores er der en lille børste der rotere og smider skidtet ud så den kan nå.. Og vi har hvidt træ gulv, hund og jeg har langt mørkthår og fæller en del og det er altså bare væk

Ej hvor smart

Hvilket mærke er det?

Anmeld

23. april 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Ej hvor smart

Hvilket mærke er det?

I robot- rumba

Anmeld

23. april 2012

Nettemor

Maja84 skriver:

Den vil aldrig 100% erstatte den alm støvsuger, men den tager rigtig meget, vi er rigtig glad for vores, især da vi har hund. Den letter en del her

Jeg har hørt fra en eller anden at når man har dyr skal de skilles ad ofte for at fjerne hår ellers bliver de helt stoppet og virker ikke længere.. Er det rigtigt?

Til ts: Mine bedsteforældre er rigtig glade for deres! Har selv overvejet om man skulle ha sådan en

Anmeld

23. april 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

I robot- rumba

Okay - tusind tak for at du delte

Anmeld

23. april 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Okay - tusind tak for at du delte

Så lidt Kig på deres hjemme side, der er mange forskellige os dem med dyr der fælder meget

Anmeld

23. april 2012

Kløver

Nettemor skriver:

Jeg har hørt fra en eller anden at når man har dyr skal de skilles ad ofte for at fjerne hår ellers bliver de helt stoppet og virker ikke længere.. Er det rigtigt?

Til ts: Mine bedsteforældre er rigtig glade for deres! Har selv overvejet om man skulle ha sådan en

VI har haft vores i 2 mdr og har ikke haft problemer med at den stopper til, vi tømmer skidtbakken hver gang den har kørt

Anmeld

24. april 2012

Mor til Ella

AnnaKJ skriver:

Kan det betale sig at købe sådan en?
Overvejer det lidt, men har egentlig været meget skeptisk omkring dem indtil nu.

Så kom med jeres erfaringer - gode som dårlige

Er hvertfald god til hundehår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.